Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag undrar hur knapparna till knapp-tången kommer från Bibbis.
Jag fick mitt paket för ett tag sen och plocka ner rejerna bland mina sygrejor för att vänta på bra användningstillfälle.
Nu när jag verkligen skulle sätta i knappar så hittar jag bara en påse med knapp-honor! Kommer hanarna och honorna i separata påsar, hur ser han-knapparna ut? Svarta? Jag kan inta hitta nåra han-knappar nånstans :-(
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
florin skrev:Är det alltså knapparna till den billigare tången?
Ja, den billiga som Bibbi säljer.
Användarens profilbild
Av florin
Jag har en oöppnad kartong med nya knappar från henne, öppnade den och kikade. Det är alltså såna där nittryckknappar med vit ring, 100st för 150:-. De liggar i en kartong och i den finns tre delar. 100st ringar, 50 st honor och 50st hanar.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Detta var vad jag beställde:
1st Whitecrofttång: Enklare och billigare tång. Tång 49:-
1st 25 pack 10mm jerseyknapp (ringen), silver 45:-
...osv osv typ ;-)

Det jag hittar nu är en liten såndär zip-påse eller vad det kallas med, har precis hällt ut och räknat, 25 honor och 50 ringar, inga hanar.
Jag tänkte att jag kanske har missat en påse med hanar men de brukar altså ligga tilsammans?
Ska maila Bibbi och fråga, tack för ditt svar florin!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
florin skrev:Alltså de knappar du beställt är inte samma som de du köper... De du köper är ju dyrare :wink:
Nu hängde jag inte med :shock:
Användarens profilbild
Av Anna
när jag fick hem nyss var det visserligen en 100p men det var en lådamed alla ringar löst har jag för mig och en påse hanar och en honom i lådan.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag mailade Bibbi och fick till svar att hon måste ha missat att lägga alla delar i påsen så hon postade hanarna direkt!
Jag väntar på en leverans hanar!! :lol:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Fick ett brev idag med 25 hanar och en paket symaskinsnålar som kompensation! Tummen upp för snabb och schysst Bibbi! :tumsup:
Användarens profilbild
Av glis
Låter bra, jag skall snart beställa en jag också tror jag. Skall bara använda upp mina ärvda prymknappar med hammarmontering...
Användarens profilbild
Av florin
Skogskajsa skrev:
florin skrev:Alltså de knappar du beställt är inte samma som de du köper... De du köper är ju dyrare :wink:
Kikade just på bibbis pdf och insåg att hon har ju 25-pack, det har inte fiúnnit tidigare så jag trodde du köpt prym-knappar....
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
florin skrev:
Skogskajsa skrev:
Kikade just på bibbis pdf och insåg att hon har ju 25-pack, det har inte fiúnnit tidigare så jag trodde du köpt prym-knappar....
jaha ok, då är jag med :-)

Och vilken tång! Den är ju suverän!! :D
Användarens profilbild
Av ms_chili
Var hittar man denna Bibbi??? :roll:
Behöver en tång jag med...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?