Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Jättefina och smarta Tina!!!!
tinaw skrev:
mian skrev:
tinaw skrev:Om de inte behöver gå att vända hinner jag nog sy några stycken fodrade fast ovändbara iaf... 120 kr/styck?

Men jag tycker ju själva vändbarheten är finessen jag! :lol:
Taget, och jag kan avhämta dem på plats :D Och råkar det finnas mer flodhäst tyg att sy av så går det extra bra :wink:

Men varför skall du vända dem :mitvit: Jag tänkte ha mat på insidan av dem :roll:
Jaaaa! Roligt! :D

Jo, man kan ju ha vilken sida utåt man vill om de är vändbara. Idag känner jag för flodhästar, imorgon för ränder, liksom :wink: *variationsfreak* (jag är en sån där som kör olika vägar till affären för att inte dö av leda :roll: :hide:)
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av tinaw
Sent omsider när jag har bilden aktuell i blöjautomattråden: Den gröna påsen är sydd med gröna flodisar på ena sidan och ett randigt tyg från "barnslig"-serien som inte finns med här nedan på andra. Den röda är sydd med röda flodhästar på ena sidan (på bilden inåt) och röd-rosa-orange-randigt på andra sidan:

Bild
Användarens profilbild
Av jenn79
Supersnygga!! *avis*

Är de svåra att sy? Har massa tyg liggandes som kanske skulle kunna komma till användning.. Bara jag fick en fungeranden symaskin :roll:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?