Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Det här är hobbyn jag la ner när jag fick barn. Jag färdigställde den som höggravid och har inte gjort något mer i trä sedan dess. Min brödburk:

Bild
Bild

(Vi har allt mjukt bröd i frysen, därfär är våningen som var tänkt för mjukt bröd fylld av kex.)
Användarens profilbild
Av SoFaD
Åh så himla fin!!!! Vi har oxå allt mjukt bröd i frysen, iaf de veckor William är hos sin pappa, annars ligger det bara o blir gammalt.... Jag äter inte så bra frukost när inte william är här, äter inte så bra då överhuvudtaget... skärpning!!
Användarens profilbild
Av Monia
Åh vad fin!!!! Ser så len ut :D
Av Nettan
Jättefin.
Användarens profilbild
Av glis
Jättefin! Snyggt med tvåvånings. Jag har gjort två svepkärl, men de fick ju bli lite som det föll sig i formen eftersom man gör lock och botten efter svepet. Dina burkar kräver ju precision!
Av surftrollet
Tack!
glis skrev:Jättefin! Snyggt med tvåvånings. Jag har gjort två svepkärl, men de fick ju bli lite som det föll sig i formen eftersom man gör lock och botten efter svepet. Dina burkar kräver ju precision!
Allt går med lite våld. ;)
Användarens profilbild
Av jenn79
Åh vad fin!! :loving:
Användarens profilbild
Av Fryle
Oj vad fin! (Tar du beställningar?)
Användarens profilbild
Av binaem
Sådana askar är så vackra!
Av surftrollet
Fryle skrev:Oj vad fin! (Tar du beställningar?)
Jo visst, speciellt när jag inte gör dem längre. :roll: ;) Skulle verkligen vilja börja slöjda igen dock, nu är lillen så pass stor att det kanske skulle fungera igen...
Av eamane
Jättefint!
Användarens profilbild
Av Camilla74
Oj så fin! :heart:
Användarens profilbild
Av Bina
Wow :shock:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?