Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag syr ju egna tygblöjor & ska få hjälp av snälla Frida att knappa dem, men jag tyckte detta var så kul så jag kommer säkerligen att vilja sy fler & kan ju inte få hjälp att knappa blöjor i all evighet så nu undrar jag:

Ni som har en sån där knapp-press-kam-press-vad-det-nu-heter, var har ni köpt den? Ungefärligt pris? Var köper ni knappar till den? *frågorna hopar sig* :wink:
Senast redigerad av Shuna76 den tis aug 12, 2008 14:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nåja, billig är de väl inte..men var köper man dem till ett vettigt pris då? Babyheaven har en, är den bra? Ja, det är den väl antagligen..men priset gör mig alldeles yr ju.. :hellu: Finns de billigare eller då måste man beställa från Amerikat & bli fattig på tull istället? :hmm:
Användarens profilbild
Av Yonez
Jag har hittat ganska billig från verybaby.com
Funderar själv på att köpa men kan inte bestämma mig.
Känns trots allt som mycket pengar.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag har kikat lite på en som en tjej i Kina säljer. Den ser ut som den Helen på Babyheaven säljer, men det ingår 1000 knappset, själva verktygen man behöver för att sätta dit knappar i strl. 16 & 20 & dessutom frakten till Sverige. Håller på att kolla upp tull & sånt, får se vad det slutar på. :)
Användarens profilbild
Av Yonez
Shuna76 skrev:Jag har kikat lite på en som en tjej i Kina säljer. Den ser ut som den Helen på Babyheaven säljer, men det ingår 1000 knappset, själva verktygen man behöver för att sätta dit knappar i strl. 16 & 20 & dessutom frakten till Sverige. Håller på att kolla upp tull & sånt, får se vad det slutar på. :)
Åååå spännande, håll oss uppdaterade.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nu har jag fått svar från tullen. :D Pressen inkl. frakt till Sverige kostar 135 USD ca 807:-. Tull + moms går på 220:- & sen blir det väl nån hundralapp i alla fall på frakten här i Sverige..så mer än 1200:- blir det nog inte. :)
Användarens profilbild
Av Yonez
Shuna76 skrev:Nu har jag fått svar från tullen. :D Pressen inkl. frakt till Sverige kostar 135 USD ca 807:-. Tull + moms går på 220:- & sen blir det väl nån hundralapp i alla fall på frakten här i Sverige..så mer än 1200:- blir det nog inte. :)
Har du någon hemsida eller liknande man kan kolla på?

Jag har annrs hittat på verybaby.com
Pressen kostar där 74USD
Verktyg: 48USD
1000knappar: 80USD
Användarens profilbild
Av Shuna76
Är priserna på Verybaby inkl. frakt? I så fall skiljer det väl inte såå mycket kke. Man skulle lägga på 1,7% tull & 25% moms på köpesumman. Den här tjejen jag snackade om heter Serena & har en grupp på Yahoo http://groups.yahoo.com/group/notionsupply där man kan gå med så skickar hon info. Hon verkar seriös, det är många som syr blöjor m.m i England som beställt KAM-press via henne :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag tänker beställa från Serena, det blir lite billigare & det är inte helt omöjligt att man slipper tullen & det är ju ett extra plus :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nuså, har jag beställt en egen press :D Min födelsedagspresent till mig själv..liite i förskott & med lite sponsring av mamma! :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Allt från några dagar från det att hon skickat den till flera veckor om den fastnar i tullen.. :roll:
Användarens profilbild
Av erisara
När du fått den, kan du då berätta hur den verkar? *sugen*
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?