Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Japp, här kan ni få något att klura på: vad skall det bli utav denna kompott? Aja baja, inte kika bloggen nu ;-)

Bild
Användarens profilbild
Av Bina
ett par finfina trosor åt min Leah kanske :roll: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av äpplebus
Attans att man inte får gissa då :wink: Har ju redan kollat din blogg idag ju. Du är energisk du. (Här finns åtminstone en overlock nu iallafall:D )
Av Marine78
Helen skrev:Det ser ut som din tyghög, sa maken när han såg bilden och det ligger väl lite i det kanske :hide:
*skratt* nog för att jag har ordning i mina tyghögar, men inte riktigt så prydligt och det skulle bli en bra mycket större hög om jag plockade fram alla tyger på en gång på bordet...om det ens skulle få plats där ;-)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
är det trikå det med elefanterna? fina tyger!
Användarens profilbild
Av Kotten
Finfina tyger, om jag hade varit du så hade jag sytt tröjor av allihop. Men om jag hade haft en flicka så hade det nog blivit någon kjol också.
Användarens profilbild
Av Helen
Marine78 skrev:
Helen skrev:Det ser ut som din tyghög, sa maken när han såg bilden och det ligger väl lite i det kanske :hide:
*skratt* nog för att jag har ordning i mina tyghögar, men inte riktigt så prydligt och det skulle bli en bra mycket större hög om jag plockade fram alla tyger på en gång på bordet...om det ens skulle få plats där ;-)
Pssst.... Jag tror inte min make har riktigt koll på mina högar! Jag har dessutom en hel Ateljé att gömma dem i. :rofl:
Han såg kanintygerna, det var det han gick efter. ;)
Av Marine78
Sannasmamma skrev:är det trikå det med elefanterna? fina tyger!
Japp det är trikå - samtliga tyger är trikåer och de flesta dessutom i 100% bomull. Flertalet svensktillverkade därtill ;-)
Och det är alltså redan tillklippt och klart det som ligger i högarna. Skall "bara" sys ihop *skratt*.
Användarens profilbild
Av Therese
Marine78 skrev:
Sannasmamma skrev:är det trikå det med elefanterna? fina tyger!
Japp det är trikå - samtliga tyger är trikåer och de flesta dessutom i 100% bomull. Flertalet svensktillverkade därtill ;-)
Och det är alltså redan tillklippt och klart det som ligger i högarna. Skall "bara" sys ihop *skratt*.
var är det köpt? :love:
Användarens profilbild
Av erisara
Jag fuskade också. Oj, vad du kan. Nu vill jag också sy idag.
Av Nettan
:urule:
Av eamane
Vilka härliga färger och mönster :love:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?