Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sele ska jag köpa?

Beco Butterfly
4
27%
Angelpack LX
9
60%
Annan sele, ange vilken
2
13%
Användarens profilbild
Av Siania
Nu behöver jag er hjälp kära sjalbarnare. Vill helst ha en Beco 4th generation (Pink Paisley) men det är ju bara att drömma om så nu ser jag mig om efter alternativ. Har ett stort barn (2 år) som jag vill kunna svinga upp på ryggen. Jag har alldeles för mycket hull så vaddering på höftbältet känns bekvämast. Ska jag köpa en Angelpack eller en Beco Butterfly? Har redan en Ergo och en Connecta.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Angelpack säger jag. En sån skulle jag vilja ha själv. :D Beco Butterfly ser så knepig ut... :roll:
Användarens profilbild
Av Siania
Sporttjejen skrev:Angelpack säger jag. En sån skulle jag vilja ha själv. :D Beco Butterfly ser så knepig ut... :roll:
Tycker också att Beco Butterfly verkar knepig, lite krånglig men jag har iofs aldrig provat någon.
Användarens profilbild
Av Siania
Helen skrev:Har du tittat å Close2you?
Jag har inte själv burit i någon, men jag har sett sömnaden. De är svensksydda och du kan få en sele som bara finns i enstaka exemplar.
Japp, dem har jag tittat på och funderat över. Hon gör ju grymt snygga selar! :D
Av Emmiez
jag gillar varken beco eller angelpack, så jag säger ergo eller manduca :) och eftersom du har ergo så manducan då :)
Användarens profilbild
Av Siania
Emmiez skrev:jag gillar varken beco eller angelpack, så jag säger ergo eller manduca :) och eftersom du har ergo så manducan då :)
Fast jag tycker inte Manducan är snygg. :? Varför gillar du inte de Beco och Angelpack?
Av Aelia
Till äldre barn säger jag Angelpack. Jag har en jätte fin Beco ocå, gissa vilken :wink:
Användarens profilbild
Av Siania
Aelia skrev:Till äldre barn säger jag Angelpack. Jag har en jätte fin Beco ocå, gissa vilken :wink:
:shock: Lyllos dig! Men visst har du väl tröttnat på den och vill gärna sälja till mig va? 8)
Av Aelia
Siania skrev:
Aelia skrev:Till äldre barn säger jag Angelpack. Jag har en jätte fin Beco ocå, gissa vilken :wink:
:shock: Lyllos dig! Men visst har du väl tröttnat på den och vill gärna sälja till mig va? 8)
Ursäkta men :Hahaa: :Hahaa: :Hahaa:
Av Emmiez
dubbel
Senast redigerad av Emmiez den mån jul 21, 2008 00:33, redigerad totalt 1 gånger.
Av Emmiez
Siania skrev:
Emmiez skrev:jag gillar varken beco eller angelpack, så jag säger ergo eller manduca :) och eftersom du har ergo så manducan då :)
Fast jag tycker inte Manducan är snygg. :? Varför gillar du inte de Beco och Angelpack?
jag hade en beco, men den avlasta inte bra :cry: den e så fin, men ja kan inte ha den för att en e fin om ja aldrig kommer använda den :? angelpacken har jag bara provat en kortis, men tyckte inte den heller avlastade så bra som ergon.
manducan har jag också bara provat, men den känns bättre än becon och angelpacken.

men jag vet att det är olika på olika personer, för maken så spelade det ingen roll vilken för avlastningens skull, men han vill hellre ha ergon än becon för att ergon har gummisnodden som säkerhetsspärr för ifall den knäpper loss sig.

jag vet att både ergon och mangucan är lite tråkiga i utseendet, jag fuderar på att köpa en manduca och färga den i nån cool färg 8)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag röstar för Angelpacken. Vi har en och jag bara ÄLSKAR den.
Användarens profilbild
Av Erica74
Jag håller med mammahappy! Den är heeelt underbar och används flitigt här! Har även testat beco o den var ganska skön med!! :D Testade en manduca, men det satt inget vidare på mig i alla fall!
Användarens profilbild
Av Siania
Aelia skrev:
Siania skrev:
Ursäkta men :Hahaa: :Hahaa: :Hahaa:
:purskis: (Men jag förstår dig...)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?