Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Squig
E-slöjd! Jag träffade en utav ägarna på en marknad för några dagar sedan. Han var väldigt trevlig o tygerna var superfina. Han sa att det inte var några problem om man ville ha någon provbit hemskickad.
Av Marine78
Är tyvärr inte så imponerad utav E-slöjd längre. Tycker de nopprar sig relativt fort (dock är de randiga betydligt bättre än de enfärgade som i alla fall jag haft en hel del problem med) och då är det ju ändå relativt dyr trikå i och med att de bara ligger på 85-90 cm bredd för 90 kr/m (mot att de vanligast ligger på 130-160 i bredd). Då är jag mer imponerad av kvaliteten på Eisers trikå som dessutom finns på Tradera ibland till riktigt bra priser.
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Marine78 skrev:Är tyvärr inte så imponerad utav E-slöjd längre. Tycker de nopprar sig relativt fort (dock är de randiga betydligt bättre än de enfärgade som i alla fall jag haft en hel del problem med) och då är det ju ändå relativt dyr trikå i och med att de bara ligger på 85-90 cm bredd för 90 kr/m (mot att de vanligast ligger på 130-160 i bredd).
Just de erfarenheterna har jag av E-slöjd :evil: . Trist, för tygerna är fina i övrigt!
Användarens profilbild
Av tinaw
Hm. Kanske får bli bara något enstaka av e-slöjd då! Stoff och stils randiga har jag tittat på, älskar färgerna!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?