Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna på en skala från 1-5 där 5 är högst betyg?

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
2
10%
4
6
29%
5
13
62%
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas.

Bild
Av Lenaskeå
Jag älskar min Angelpack! Den är smidig, sval & behändig! Mycket bra komplement till min manduca då angelpack är tunnare & midjebältet inte blir lika varmt då solen ligger på.... Enda nackdelen som jag har kommit på än så länge är huvudstödet, jag får inte till det på något bra sätt. Det är stort & bra mot solen då sonen sover, men ger inget vidare stöd tycker jag.

Den här selen är klart köpvärd, snygg & mycket skön. Sonen somnade första gången han satt i den här, & det är ett bra betyg från honom!!

(Tack mammahappy för vår nya härliga sele!)
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Den får en fyra av mig, hade kunnat bli en femma om midjebältet vore lite bredare - då menar jag den delen som inte är vadderad, den som spännet sitter på. Det är lite smalt, och då jämför jag med Becos. Annars tycker jag den är super. Använder den ännu på magen med korslagda band på ryggen. Sval, liten o smidig, bekväm. Jämförbar med Beco 4th.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag gav den en 5:a
Jag har testat många selar på marknaden och denna är den jag gillar bäst.
Tycker om att den är så smidig och tunn men samtidigt så avlastar den lika bra som tex beco, ergo som är lite mera rejäl.
Av catleya
Är kanonnöjd med nya angelpacken, åtminstone att bära med på magen. ( Har inte testat ryggen än, eftersom lillebror är för liten )
Inga remmar eller spännen som skaver eller sitter åt, jättesmidig att ta på och av samt sätta i barnet i. Ger jättebra avlastning! :D
Användarens profilbild
Av Summer
Tycker att midjeremmen är väl smal och huvudstödet är inget vidare. Men i övrigt väldigt bekväm och fin sele. Enligt min åsikt den snyggaste på marknaden just nu, men varför kan dom inte göra ett fungerande huvudstöd :hmm:
Användarens profilbild
Av Jordnöten
Tycker den sittter mycket skönt och tajt på kroppen! Benjamin har dock en ovana att dra upp armarna ovanför selen och hänga sej bakåt,och då funkar ingen sele nåt vidare...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?