Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zero.sara skrev:Aha, intressant, jag, brukar dra ut så långt från nacken som möjligt och sedan vika upp över axeln "som vanligt" men jag ska pröva att vika utåt nästa gång.Kaffemoster skrev:Vik ner tyget från halsen över axeln.Clärchen skrev:Du missade kapitlet om hur man undviker att strypa sig själv med för hård kant närmast halsen... Det är nog anledningen till att jag inte kommit på tricket med höftkryss.Sanfora skrev:Hm, låter ju bra. Kanske skulle ta en kortkurs på höftknyt nu när vi börjat med ringsjal igen. Så får man ju köpa nyttHär kommer kursen
Lägg sjalen utbredd över höger eller vänster axel med jämnlångt tyg fram och bak. Sno sjalen om motsatt höft (alltså vänster höft om sjalen ligger på höger axel) och knyt ihop den på andra sidan (höger då om du gjort som i tidigare parentes). Sätt i barnet med ett ben i den inre loopen, bred ut tyget över rumpa och nedre rygg och sätt sedan i det andra benet i den yttre loopen och bred ut det tyget också. Klart!
Nu blir det inte mycket bära här. Sitter på jobbet för andra dagen...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?