Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Virvhult
Tack för tipset. Fubngerade jättebra fast min Costa Rica är nog för lång, 4,6m skall testa didym som är 4,m.
Användarens profilbild
Av Clärchen
zero.sara skrev:
Kaffemoster skrev:
Clärchen skrev:
Sanfora skrev:Hm, låter ju bra. Kanske skulle ta en kortkurs på höftknyt nu när vi börjat med ringsjal igen. Så får man ju köpa nytt :wink:
Här kommer kursen ;)

Lägg sjalen utbredd över höger eller vänster axel med jämnlångt tyg fram och bak. Sno sjalen om motsatt höft (alltså vänster höft om sjalen ligger på höger axel) och knyt ihop den på andra sidan (höger då om du gjort som i tidigare parentes). Sätt i barnet med ett ben i den inre loopen, bred ut tyget över rumpa och nedre rygg och sätt sedan i det andra benet i den yttre loopen och bred ut det tyget också. Klart! :D

:( Nu blir det inte mycket bära här. Sitter på jobbet för andra dagen... :(
Du missade kapitlet om hur man undviker att strypa sig själv med för hård kant närmast halsen... Det är nog anledningen till att jag inte kommit på tricket med höftkryss.
Vik ner tyget från halsen över axeln.
Aha, intressant, jag, brukar dra ut så långt från nacken som möjligt och sedan vika upp över axeln "som vanligt" men jag ska pröva att vika utåt nästa gång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?