Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aneeha
Har sytt en sele efter TinaW-mönster med lite extra stoppning i rygg och höftbälte. Ska bara sätta på extra "dragband" vid höftbältets nederkant eftersom bandet för spännena är för smalt, så det blir bältets nedre kant lös, som med vingar, men det är nog lätt ordnat. Nästa sele som jag ska sy i samma tyg, till en vän som väntar smått får bli med bredare band i höftbältet. hoppas de har på sportaffären!!

Bild
Användarens profilbild
Av aneeha
ryggen är 5cm smalare än mönstret. Och kan kanske kapas ett par till. Axelbanden är lite längre, men det är bara för att jag är så stor själv.
Användarens profilbild
Av sacha42
snyggt :D
Användarens profilbild
Av Nova
Snyggt! 8)

Vad är den sydd i för tyg?
Användarens profilbild
Av April
Verkligen fin! Ser skön ut!!! :-)

Kram
Av belinda
Vad fiin, och vad söt bebis sen... :D
Användarens profilbild
Av aneeha
tack tack alla!

Nova skrev:Vad är den sydd i för tyg?

Klubbslagetfyndade (Auktion) kraftiga kypertvävda Linnelakan som jag färgat själv. De var för korta för sängen... :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
Tur i oturen med andra ord! :)
Av ansve9
Inser att jag måste ta och skaffa en sånt mönster, det ser himla fint ut! Och vilken bra idé att sy av färgade linnelakan! Såna har jag i massor som jag inte vet vad jag ska göra av. Vad har du för stoppning?
Användarens profilbild
Av aneeha
ansve9 skrev:Inser att jag måste ta och skaffa en sånt mönster, det ser himla fint ut! Och vilken bra idé att sy av färgade linnelakan! Såna har jag i massor som jag inte vet vad jag ska göra av. Vad har du för stoppning?
Mönstret är gratis och kan skrivas ut från Tinas hemsida: http://www.baranara.se Tack Tina!!

I bältet har jag nåt vitt skumgummiaktigt köpt på åhlens. I ryggen la jag även in ett lager stoppning av ett otroligt fult ärvt överkast :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?