Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
hej!

Vill komplettera min sino med en gauze. Är lång 178, pappan ca samma längd. Vill kunna knyta alla knytningar.
ska vi ha 5,2 meters?
eller beror det på hur bred man är? sinon ger alltid en massa tyg över på framsidan på mig. Mindre på pappan... men den är ju stretcig oxå.
Användarens profilbild
Av Mia
Det beror mest pa hur ni vill knyta...
Jag har en 5.2 och en 4.3 och skillnaden ar att med den langa knyter jag under barnets rumpa om jag bar pa magen, med den korta knyter jag pa ryggen. Det gor att den kortare ar smidigare medan den langa avlastar battre om man bar lang tid men a andra sidan marks skillnaden mer nar det ar en storre bebis. Jag har anvant de kortare mest for de har jag haft pa mig sa har (bild 1 och 2 under omslutet x, http://www.sjalbarn.se/knyta.php ) under en troja-jacka utan att de slapat i golvet (man kan ocksa stoppa andarna i fickorna) och det har gjort det latt att satta i och ur bebis. Man knyter dem hellre pa ett annat satt an sinon.
Av Aelia
finns ju 4,6 oxå, kanske passar den bättre än 5,2
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?