Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
idag såg jag en förälder med sitt barn i en trikåsjal, barnet satt med ansiktet utåt och var nog en 8-9 månader så det var kanske lite tungt - därför hade hon en sån där hippychic heter de va (!?) under barnets rumpa

så kan man ju också göra :lol:
Användarens profilbild
Av Innana
Det låter som om det är så det blir precis innan man kommer på att köpa sin första vävda sjal :wink:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Linnea skrev:idag såg jag en förälder med sitt barn i en trikåsjal, barnet satt med ansiktet utåt och var nog en 8-9 månader så det var kanske lite tungt - därför hade hon en sån där hippychic heter de va (!?) under barnets rumpa

så kan man ju också göra :lol:
:rofl:
Ja, det var något det..
Av eamane
:lol: Det skulle man nästan vilja se bild på hur det såg ut :D Ingen som har passande bildattribut?
Användarens profilbild
Av sanna73
Kreativt :lol:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Ja jösses. Bild, bild, bild!
Användarens profilbild
Av emelie
Fast det var ju rätt smart löst ändå. Kreativt.
Användarens profilbild
Av Linnea
emelie skrev:Fast det var ju rätt smart löst ändå. Kreativt.
javisst är det det :lol: man kan ju inte klandra folk för att de bär barnen utåt (= tungt) heller för "alla" gör ju det :roll:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Smart lösning om man inte istället vill köpa en vävd sjal och bära barnet inåt! Jag hade Naysa i sjalen när vi var ute och åt för några dagar sedan och tyckte att hon var lite tung, hon lutade sig utåt för att se allt och alla, så jag tog upp min handväska och satte henne på den. Det var ganska skönt för axlarna att få vila efter att ha burit henne i nästan tre timmar.
Användarens profilbild
Av andasdans
Innana skrev:Det låter som om det är så det blir precis innan man kommer på att köpa sin första vävda sjal :wink:
Jo, så var det här i alla fall... :hide: :oops:
(fast utan hip-grejen under barnets rumpa!)
Användarens profilbild
Av Din mamma
Ibland brukar jag bära S utåt i trikåsjalen när jag blivit trött i armarna av att bära honom. Han vill verkligen inte bli buren inåt när han är vaken, blir jättearg och stretar, framåt är han hur glad som helst. Brukar bara ha honom så korta stunder dock.

Alla sätt är bra utom de dåliga, eller hur var det nu igen? :wink:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?