Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Jag kokade min på spisen gick utmärkt..spillde på spisen och diskbänken men det var bara att torka av.
Av Erika777
NeaVida skrev:
Erika777 skrev:
NeaVida skrev:Jag brukar tvätta det färgade en gång efteråt och sedan ta ett papper och ta upp resterna som fastnar i gummipackningen.
Jag torkade som en galning för att få bort färgen på gummipackningen, men det gick bara inte...
Nejnej, bara det som är löst tar jag bort - resten skiter jag i
Det gjorde jag också, men inte maken: "Nu förstår du väl att du inte får färga mer i den här maskinen!" :this:

Tur att det finns snälla och förstående människor här på Sjalbarn som vill ställa upp och hjälpa mig!
Av eamane
Erika777 skrev:
NeaVida skrev:
Erika777 skrev:
NeaVida skrev:Jag brukar tvätta det färgade en gång efteråt och sedan ta ett papper och ta upp resterna som fastnar i gummipackningen.
Jag torkade som en galning för att få bort färgen på gummipackningen, men det gick bara inte...
Nejnej, bara det som är löst tar jag bort - resten skiter jag i
Det gjorde jag också, men inte maken: "Nu förstår du väl att du inte får färga mer i den här maskinen!" :this:

Tur att det finns snälla och förstående människor här på Sjalbarn som vill ställa upp och hjälpa mig!
Men det spelar väl inte så stor roll vilken färg det är på gummilisten i tvättmaskinen? :hmm:
Av Erika777
thanisa skrev:Har du provat att ta bort missfärgningen med tex nitior remover? I nitors bruksanvisningen står det att eventuella missfärgade gummilster rengörs med nitor remover. Skulle tro att herdins har något liknande. http://www.alfort.se/templates/AC_commo ... spx?id=898
Nej, det provade jag aldrig... Och nu är det ju försent. Jag får väl köpa sånt och ta med till Poffan, ifall...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?