Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
äpplebus skrev:jaha va det därför min blev så liten och ser knasig utEmmiez skrev:Det är väskans botten
vad är den ovala cirkeln till?
Emmiez skrev:Går det inte att sprätta och sy dit ovalen då? Lycka tilläpplebus skrev:jaha va det därför min blev så liten och ser knasig utEmmiez skrev:Det är väskans botten
jag sydde bara ihop den nertill
får prova att göra en ny då
äpplebus skrev:jo det gör det säkertEmmiez skrev:Går det inte att sprätta och sy dit ovalen då? Lycka tilläpplebus skrev:jaha va det därför min blev så liten och ser knasig utEmmiez skrev:Det är väskans botten
Emmiez skrev:Om du ser till att förlänga sidstyckena en bit så går det alldeles utmärkt att bara sy ihop den nedtill och sedan sy av hörnen, istället för att sy i en botten. Väskan rymmer kanske inte längre lika galet mycket, men fullt tillräckligt!äpplebus skrev:jaha va det därför min blev så liten och ser knasig utEmmiez skrev:Det är väskans botten
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?