Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimmis
Det är kanske fel kategori men här finns ju alla händiga ialla fall :)

Jag har en Husqvarna symaskin som behöver en ny sladd till pedalen (den är avbiten) och en Elna overlock som endast är provsydd under några minuter och nu funderar jag på att byta till en annan maskin...

Finns det nån webshop som ni vet byter in maskiner? Det verkar inte finnas nån försäljare i min närhet och jag har svårt att ta mej nånstans...

Är det nån som har nå tips på en bra symaskin?
Användarens profilbild
Av florin
Skulle jag köpa en ny maskin idag skulle jag köpa pfaff utan tvekan. Vanlig maskin med övermatare, de är oslagbara i styrka! Att jag skulel välja overlock av samam märke är endast för att jag syr varje dag och behöver kunna få snabb service och det kan jag bara få av pfaff här i stan. Är docj väldigt nöjd med Janomen jag har nu oxå men det finns igen bra service att få på den här...
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag syr på min mammas gamla Pfaff från 50-talet..funkar kanon när man inte behöver några finesser! :)
Användarens profilbild
Av Anna
jag älskar min pfaff, men nu har "min" symaskinsförsäljare har slutat såälja den då han tyckte de sjönk för mycket i kvalitet när de bytte tillverkningsland :?
Användarens profilbild
Av Fryle
Anna skrev:jag älskar min pfaff, men nu har "min" symaskinsförsäljare har slutat såälja den då han tyckte de sjönk för mycket i kvalitet när de bytte tillverkningsland :?
Min symaskinshandlare säger likadant, han kan inte stå för den kvalitet som Pfaff har blivit. Numera säljer han bara Janome (+ en och annan gammal inbytes-Pfaff).
Användarens profilbild
Av Fryle
florin skrev:Janome easy jeans har jag bara hört bra saker om :D
Just den önskar jag mig alt ska jag köpa när jag får råd... (även om den inte är jättedyr ryms den inte i vår budget).

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?