Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Emmiez skrev:en fråga, om man köpt den begagnad kan man reklamera då? isåfall hur går man till väga? eller är det kört om man köpt begagnat?Nej, tyvärr kan man inte det. Det du kanske skulle kunna göra är väl att be den du köpt selen av att reklamera, men annars har man ju ingen reklamationsrätt när man köper begagnat av en privatperson, om man inte har avtalat om det sinsemellan. Konsumentköplagen gäller inte köp mellan privatpersoner.
O skrev:jag har ingen trasig, men funderade på hur det fungerade, gissade på att det är så.Emmiez skrev:en fråga, om man köpt den begagnad kan man reklamera då? isåfall hur går man till väga? eller är det kört om man köpt begagnat?Nej, tyvärr kan man inte det. Det du kanske skulle kunna göra är väl att be den du köpt selen av att reklamera, men annars har man ju ingen reklamationsrätt när man köper begagnat av en privatperson, om man inte har avtalat om det sinsemellan. Konsumentköplagen gäller inte köp mellan privatpersoner.
emelie skrev:Idag kom denVad kul att det gick bra!
Min helt nya och hela Ergo Denim från ErgoBaby Europe, hitskickad alldeles gratis eftersom jag reklamerade den gamla.
Den gamla ville de inte ha, för den har utgått så jag kunde behålla den.
så nu har jag två Denimselar, en hel o en trasig.![]()
En som man kan använda o en som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. K'nns fel att bara slänga den...
Stream skrev:Jag mejlade Edenbaby som vidarebefodrade till ErgoEurope som mejlade mig och sen mejlade jag mitt nr o så ringde en trevlig kvinna upp o så löste hon mitt problem.emelie skrev:Idag kom denVad kul att det gick bra!
Min helt nya och hela Ergo Denim från ErgoBaby Europe, hitskickad alldeles gratis eftersom jag reklamerade den gamla.
En som man kan använda o en som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. K'nns fel att bara slänga den...
Mailade du direkt till dem?
emelie skrev:Jag mejlade Edenbaby som vidarebefodrade till ErgoEurope som mejlade mig och sen mejlade jag mitt nr o så ringde en trevlig kvinna upp o så löste hon mitt problem.Ah, vad smidigt! Jag mailade och fick svar från Ergo Europe och de vill skicka hit UPS så att jag kan skicka tillbaka selen med dem
emelie skrev:Idag kom denKan man inte laga till den? I så fall kan jag tänka mig att lägga någon hundring och lite jobb på den, håller på att måla och det vore smidigt att ha något som man inte behöver vara rädd om. Fast man måste kanske ha babyinsats i ergo för att kunna ha en 2,5 månaders i ergo??
kvarnvik skrev:Jo, det kan man ju... men nu är den redan bortlovad.emelie skrev:Idag kom denKan man inte laga till den? I så fall kan jag tänka mig att lägga någon hundring och lite jobb på den, håller på att måla och det vore smidigt att ha något som man inte behöver vara rädd om. Fast man måste kanske ha babyinsats i ergo för att kunna ha en 2,5 månaders i ergo??
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?