Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
JinxLinda skrev:var/när fyller jag i rabattkoden?
Det finns en meddelanderuta att skriva i den, under där du fyller i din adress när du beställer.
Av Jinxan
eamane skrev:
JinxLinda skrev:var/när fyller jag i rabattkoden?
Det finns en meddelanderuta att skriva i den, under där du fyller i din adress när du beställer.
Tackar! :)
I eftermiddag blir det o beställa sjal :)
Av Jinxan
Kom på en sak till: kan man följa paketet när det har blivit skickat? Hatar o vara ovetande om var paketet är, så det vore underbart om man kunde följa dess resa :D
Av Tiaramoll
Jag vet inte om man kan följa paketes resa. Fråga Bebecannelle ifall du kan få ett kollinummer!
Av eamane
Mari skrev:Jag vet inte om man kan följa paketes resa. Fråga Bebecannelle ifall du kan få ett kollinummer!
Kollade i mailet jag fick igår och där står inget kollinummer i alla fall... Dock är det nu äntligen skickat :wink:
Av Jinxan
Mari skrev:Jag vet inte om man kan följa paketes resa. Fråga Bebecannelle ifall du kan få ett kollinummer!
vad heter kollinummer på engelska då? :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är det dumt att beställa en BBS om man har en 15-månaders? :roll: :oops: Och nej, jag är inte gravid. Hon väger visserligen "bara" strax under 10 kg.
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Måste bara säga att vilken snabb leverans de hade :D Beställde i måndags kl 17 och imorse kom min Aphrodite i brevlådan :shock:
Kanonställe enligt mig....
(min Morgaine skickades ifrån USA idag och skulle komma om nån vecka)
Av doc
Är det helt fel att köpa en ringsjal och en gauze om jag redan har en tunn sjal? Just med tanke på att det är hösten som kommer och jag skulle behöva en varmare sjal istället... :?:
Användarens profilbild
Av Asia
doc skrev:Är det helt fel att köpa en ringsjal och en gauze om jag redan har en tunn sjal? Just med tanke på att det är hösten som kommer och jag skulle behöva en varmare sjal istället... :?:
nä. Man kan inte ha för många sjalar. :this:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:
mari_tres skrev:Är det dumt att beställa en BBS om man har en 15-månaders? :roll: :oops: Och nej, jag är inte gravid. Hon väger visserligen "bara" strax under 10 kg.
Nej, det är inte dumt! *viskar* Köp, köp, köp... :twisted: :lol:
Är inte du lite partisk eftersom du kommer att få klämma om jag köper? :hmm: Sugen på en aphrodite... men jag är ju sugen på en Gaia också :hide:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:
Klart jag är partisk. Det är ju därför du ska köpa en! :rofl:
Men Aphrodite är ju självklart slut för tillfället, om man inte vill ha en utan förvaringspåse :roll: Cybele är ju iofs också fin men inte lika...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev: Håller med om att Aphrodite är snyggare. Jag vill ju ha en Isis jag... 8) Men du får väl ta en Gaia då, så länge... :wink:
Men längden på Gaian jag vill ha är också slut :roll:
Av Jinxan
Oj oj, det var verkligen snabb leverans! Beställde i fredags, och i lördags blev den skickad. Idag låg den i lådan!!

BTW. Vi pratade om att kunna följa ordern, om man tog express-något som kostade 15 ist för 7 så kunde man följa den enligt Fanny som jag mailade med :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?