Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sanfora
:hide: Du kan få köpa min, fast den är svart och saknar den där lilla fodralet (som ett öppet örngott, men den är meningslös) Jag gillade den aldrig och banden skaver när vi har den i ett kuddvar som vanlig vetekudde...
Användarens profilbild
Av binaem
Jag kan göra det om du köper vetekudden som skall ligga i. Tror frakten annars skulle bli skyhög ......
Användarens profilbild
Av Droppen
Sanfora skrev::hide: Du kan få köpa min, fast den är svart och saknar den där lilla fodralet (som ett öppet örngott, men den är meningslös) Jag gillade den aldrig och banden skaver när vi har den i ett kuddvar som vanlig vetekudde...
Ok, nu blir jag såklart osäker. Är det precis en likadan som du har som jag länkat till? Och jag som tyckte den ser toppen ut! :roll: Skenet kan bedra...
Användarens profilbild
Av Droppen
binaem skrev:Jag kan göra det om du köper vetekudden som skall ligga i. Tror frakten annars skulle bli skyhög ......
Tack! Ja det har du såklart rätt i när det gäller frakten. Får se om jag återkommer beroende på svar från Sanfora.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Vetekudden är jättebra, men när jag var gravid var jag för tjock för den ;-) (fast det STÅR att den passar ALLA ;-)) - att säga att jag inte gillade den, är orättvist mot kudden :lol: . Nu använder Mio den som en vanlig vetekudde och då är banden dumma...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?