Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har länge varit sugen på att testa en easyhug. Är däremot inte så sugen på att köpa en. Har också varit sugen på att se om Ikeas Elisabet duger till bärdon. Nu har jag slagit två flugor i en smäll:
Bild
Bild

Tycker att det blev helt ok, inte bästa avlastningen kanske, men den är snabb att få på sig och H som var lite gnällig när jag skulle testa somnade på två sekunder. Jag skulle inte göra en långsjal av Elisabet, det är den för styv för, men när man inte behöver knyta är den helt ok. Kostnad 88,50 helt klart värt det.
Mammans ansträngda min beror på att hon var tvungen att balansera systemkameran i en hand, pappan hade tagit med sig lilla kameran till jobbet :roll:
Senast redigerad av tweed den ons jul 16, 2008 22:08, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av melon
Skitsnyggt ju! Men inte är det den som du tänkt färga?
Användarens profilbild
Av tweed
Nej, jag har en bit Lenda liggande också som jag tänkte använda först, men den får nog bli målar-långsjal istället :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Oj, nu blev jag sugen på att åka till IKEA och köpa tyg jag med. Jag tyckte den var JÄTTESNYGG!
Användarens profilbild
Av tweed
Tack! Nu håller jag på med en liten thaiväska i tyget som blev över. Men H är inte riktigt sammarbetsvillig så den blir nog inte klar idag.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefin! Och roligt att se att det går fint att göra en easyhug i ett ickeelastiskt tyg.

(Jag gillar Elisabettyget mycket, har sytt en sele i det.)
Användarens profilbild
Av emellen
Supersnyggt!
Användarens profilbild
Av tweed
Bild

Nu har jag gjort en thaiväska av tyget som blev över, ville ha en liten som bara rymmer det viktigaste, blöja, plånbok, mobil, kanske en handduk...
Användarens profilbild
Av Sedum
Tjusigt! Älskar det tyget! :-)
Av eamane
Tjusigt :D Det börjar bli mer färger i sjalgarderoben nu va? :wink:
Användarens profilbild
Av tweed
eamane skrev:Tjusigt :D Det börjar bli mer färger i sjalgarderoben nu va? :wink:
Hehe, japp

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?