Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Viggosmamma
har hittat några begagnade trikåsjalar av märke bla minimundus, och några ringsjalar ganska billigt.

Undrar nu hur framförallt trikåsjalarna är begagnade? Alltså om de har töjt sig så de inte är så stadiga längre eller är de "fullvärdiga" som de nya? Tror inte jag kommer använda en trikåsjal längre än kanske max 6 månader.

Och ringsjalar/bärpåsar måste väl vara som nya? De tappar väl ingen funktion eller så?

glad för svar :lol:
Användarens profilbild
Av Mia
Minimundus trikåsjal är bra!
De håller funktionen läänge men kan bli tvättblekta och lite noppiga i tyget snabbare än vävda. Men de flesta har ju inte hunnit använda sin trikåsjal såå länge så det går säkert bra att köpa beg i de flesta fall!

Ja en ringsjal brukar vara fin många år! Men visst beror det lite på material också. En hemmasydd kan jag inte garantera håller sig lika fin lika länge. Rekomenderar att sy eller köpa en ringsjal av en vävd långsjal! De är absolut skönast. :wink:
Användarens profilbild
Av korell
Jag tror nog attd et i de flesta falll inte är ngn fara. Det är av vad jag sett bra kvalitet på tyget i de elastiska.
Ringsjalar håller nog lääääänge :D Jag köpte en som var sydd av en välanvänd, vävd långsjal, den är super!
Av Viggosmamma
korell skrev:
Ringsjalar håller nog lääääänge :D Jag köpte en som var sydd av en välanvänd, vävd långsjal, den är super!

Man kanske skulle satsa på en beg ringsjal istället då? Och köpa en ny trikåsjal..

Tack hörni för svaren :)
Användarens profilbild
Av korell
Skulle absolut satsa på beg! Både ringsjal och elastisk, iaf om du hittar ngra som du gillar :D . Som sagt innan, satsa på en ringsjal av en vävd långsjal. Tycker iaf jag :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?