[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 14314
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Bära barnsjalen - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
De har ju haft priset strax under 500 rätt länge, så de kanske måste höja. Men 580 tycker jag är alldeles för dyrt för en kort sjal. Den är ju inte i ekologisk bomull eller vävd på något väldigt speciellt sätt heller.
Användarens profilbild
Av April
Oj, det var dyrt!!!

Kram
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
För samma pris får man ju faktiskt till exempel en 3.6m storkis, eller varför inte en lååååång hoppiz... :wink:

...jag vet då vad jag skulle välja iaf!
Användarens profilbild
Av Helena
Hos Minimundus och Babydesign kostar den fortfarande 490, så det är ju lite egendomligt.
Användarens profilbild
Av Kristina
Men herregud! :shock: Det är väl lite att ta i? Jag skulle aldrig i livet betala det priset för den sjalen, jag kunde inte tänka mig att köpa den när den "bara" kostade 490:- heller, redan det kändes för mycket...
Användarens profilbild
Av Suskiv
Det var lite dyrt. Tyckte de var dyrt när jag köpte den för det gamla priset. Skulle aldrig betala 580 kr för den. Jag får ju en långsjal för det priset.
Användarens profilbild
Av Anna
När de var på amningshjälpens rixträff och visade så berättade de att de skulle flytta tillverkningen till estland (??? tror jag) för att det lilla företaget i Guatemala inte han tillverka i tillräcklig takt. Kanske har med det att göra. Men på tok för dyrt för en sådan sjal tycker jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?