Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Karion
:app: Den här tråden var det roligaste jag dragit igång på länge! Eh... :mitvit:

Det är kul det där med anhängare å ena sidan å andra .... :roll:
Aelia skrev:Jag trodde att du har redan beställd en bebina? :wink:
Nu ska du inte vara sånn...! :nono:

Jag hade BESTÄMT mig - inte beställt! Det är skillnad...

Får väl se om jag blir övertygad om att jag fattat fel beslut - jag fick vissa hintar om det nämligen - ingen nämnd ingen ... utpekad... :wink:

Å som sagt, det blir en bebina lejon om jag tycker att det funkar med ryggsäck och så på torsdag när jag kan få prova en igen...
Tycker k a n s k e att didysarna är snyggare för jag har svårt att köpa horoskoptemat, men vad tusan folk går ju med kläder med tigrar på å allt möjligt, då kan väl jag ha en sjal med lejon 8) ...

Lite orolig över att visa tycker att kanterna skär in på didy och det GILLAR jag INTE! Har en indio hemma och den skär inte in - men är ju lite tjockare också så skillnaden mellan sjal och kant blir inte så stor...
Användarens profilbild
Av Karion
Tack för att du också svarat Lin! April hade just tipsat om dig! :wink: :D

Ja det där med vilken som jag tycker är snyggast kan ju variera från dag till dag och jag vill inte ha en sjal som jag får onödigt mycket värmeslag i eller som jag får skärsår i axlarna av.

Jag har ju allt mer börjat bli vän med färgerna i bebinan ändå även om det inte var kärlek vid första ögonkastet, men ja .... Kärleken består mer i känslan än utseendet där tror jag - och det brukar ju kunna hålla rätt bra i längden med sånna relationer har jag förstått?!?! :?

Håhåjaja... suck ...

Jag ska prova bebinan en gång till på torsdag och se hur ryggsäck känns. En didy rollsroyce lär jag inte få klämma på inom överskådlig tid eftersom sjalsekten i Sundsvall just är i sin linda (att den ens finns är tack vare undertecknad så då anar ni vilka veteraner som finns här :wink: ) och jag vet ingen här i krokarna som äger en didy jonas/julian eller polare... Så då blir det ju en chansning.
Fast man kan ju alltid returnera - något jag praktiserar friskt just nu i dagarna :oops: ... (inget jag är mallig över precis..)

Du verkar ju annars ha den ultimata sjalgarderoben Lin, tyvärr binder den lite för stort kapital för min ekonomi just nu så jag kan inte satsa på någon liknande hur gärna jag än skulle önska. :wink:
Undrar bara lite hur sinon är. Inte för egen del, för mobyn är just såld och inte saknad även om jag kan känna lite nostalgi, men jag har haft kontakt med några som undrat om hur den är och om den är värd priset jämfört med andra trikåsjalar. Ska träffa några trikåsjalaspiranter på torsdag å då är det ju bra att ha samlat några åsikter...

Och sen för min del - det där med vilken som är snyggast - det varierar nog lite beroende på humör och dag.. Det är ju rusktigt svårt det här.. :?

Har jag sagt att jag har beslutsångest ...?!?! :hellu: :mrgreen: :floet2:
Användarens profilbild
Av Karion
Mia skrev:
tinaw skrev:Mia: sjalfantast heter det väl ??? :floet2: :wink:
Ja just det.. :lol:
Se! Diddeldi håller med! :wink:
HAHA, klart diddeldi håller med förreesten!! :lol:

Har kollat in sidan och den är verkligen jättefin. Hittills har alla sjalförsäljare jag haft kontakt med varit helt underbara människor - så med den empirin och slutsatser räknar jag dig till släktet "underbara".... :mrgreen:

Därmed vågar jag vara så fräck att fråga:

Om du nu kollar in och läser här igen diddeldi så passar jag på att fråga om du kanske är en sån som också "lånar ut" redan använda sjalar som man kan få känna på lite mer ordentligt.. I så fall skulle jag ju vilja låna en jonas el polare några dagar ... :wink:

Det är ju lite svårt när man köper en sjal och kanske vill returnera för då vågar och vill man ju kanske bara knyta några få olika knyt för att prova hur den känns och det känns lite oroande om det skulle råka komma nån dammråtta krypande eller om bebisen skulle få för sig att kräkas... det är ju liiiite nervigt liksom, men med en redan använd sjal är det ju lite annorlunda... Känner mig som en lurkskurk som beställer och returnerar också så det vill jag helst slippa göra fler gånger... Då skulle det kännas bättre med ett provlån först... Jaja, omutifallatt....

Vi ska ju för övrigt ha sjalträff här i Sundsvall på torsdag nästa vecka och då kommer ju ganska många spekulanter (eftersom många som kommer är nya och nyfikna och bara jag och boadicea har sjalar att ta med och visa upp...)
:wink:

Omutifallatt.... :wink:

Eller förresten, vad korkad jag är, jag ska ju pm:a diddeldi :duh: ...

Vet ni andra någon som sysslar med sånna där utlån när det gäller didysar annars?!?!
Användarens profilbild
Av Karion
Ja Lin, jag ska prova bebinan igen. Innan jag provade den tyckte jag att den såg ut som en gammal sarong från 90-talet... Sen bara smekte den sig om mig och förgiftade mig :twisted:.

Och när jag provade den blev det förevigat av en tidningsfotograf på orten och i morgon pryder jag, Lydia och en bebina oxe ett omslag till en tidningsbilaga.. Det var när jag sett puffar för den bilagan i tidningen (alltså bild på mig i en bebina) som jag började längta efter den lite igen... Sen har sambon köpt mina argument för varför vi behöver en tunnare 4,2:a..

Men jag ska prova den igen - det kanske inte var mer än ett one night stand :lol: ...

Jag menar jag har ju inte träffat Julian än, han kanske har mer att ge :Hahaa: ...
Användarens profilbild
Av Mia
Jag skulle kunna tänka mig att låna ut min Jacob (fast inte för länge :wink: )... men han är ju 5.2 :roll:
Användarens profilbild
Av Karion
Är det sant!?!? Men då måste han ju flyga ända från London... :?
Det blir nog rätt så dyrt ändå..?!

Längden är inte så viktig, det är kvaliteten och känslan jag vill ha koll på, så pass haj har jag blivit på bärandet att jag kan föreställa mig hur det skulle kunna vara med kortare ändar.. :wink:
Men det ÄR en 4,2:a vi ska ha!

Avvaktar och ser vad diddeldi säger och kollar om det finns nån annan didyförsäljare annars som lånar ut.. Mejlar dig annars Mia...

Synd att dom som jag vet som lånar ut inte har didysar....

Jaja, som sagt, vi trivs med hoppizen så länge, och har en lånad didy indio, så det är ingen panik....
Användarens profilbild
Av nennie81
Aelia skrev:Själv har jag provat bebina, och kände på nennies didy. Och jag tyckte att bebina var mysigare. Men jag är helt säker på att nennie kommer inte att hålla med mig *L* Plus att jag tycker att det är väldigt fint med stjärntecken.
Haha men du har ju bara kännt på min och aldrig provat den :roll:

Jag har ju iofsig aldrig provat bebinan så jag vågar inte göra något annat uttalande än att min Nino är störtskön och mysig :rock:
Användarens profilbild
Av Mia
Det är faktiskt inte många kronor dyrare än inom sverige.. Svenska posten är dyyr..
Du får höra av dig!
Ett annat tips är väl att ebaya en 4.2! Den får du säkert såld igen och då är den ju lite använd och visar mer sin rätta kvalitet.
Lycka till!
Av Aelia
nennie81 skrev:Haha men du har ju bara kännt på min och aldrig provat den :roll:
Den misstag måste vi ändra på, så fort det bara går :hopmad: :this: :rock:
Användarens profilbild
Av Karion
nennie81 och aelia: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Karion
Mia skrev:Det är faktiskt inte många kronor dyrare än inom sverige.. Svenska posten är dyyr..
Du får höra av dig!
Ett annat tips är väl att ebaya en 4.2! Den får du säkert såld igen och då är den ju lite använd och visar mer sin rätta kvalitet.
Lycka till!
Suck inte e-bay nu också.. :wink: Som att jag inte surfar nog mycket! Om du letar rätt på en åt mig så ... :wink: 8)

GONATT! (Igen! Nu låter vi inte detta bli en vana Mia!? Håll mig nu inte vaken fler gånger!:wink: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?