Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Håller just nu på att avfärga min gås...gulp... :shock: tänk om det inte blir bra?? Var det verkligen rätt färg jag köpte att färga om den i??? :?

IIII....det är spännande!! :wink:

Tog ingen före bild men den var klarblå och det var kusligt vad snabbt färgen försvann i remol badet......om en stund ska den i färgbadet i maskinen!!! 8)
Senast redigerad av lotti den mån jul 14, 2008 15:45, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av lotti
Knyttet & K skrev:Åh, spännande :eld:
Ja.......Hoppas du inte tar illa upp!!! :wink: :D
Av eamane
Spännande! Du får visa efter-bilder sen dock :wink:
Användarens profilbild
Av lotti
Hmmm....nu efter avsköljning är den inte vitgul som den var när den låg i vattnet utan hmm...turkosblå flammig...har jag gjort något fel??? :?

Antar att den är färgningsbar i alla fall, gör ju inget om den inte blir helt slätfärgad...eller..... :roll:

Rättelse efter en titt på den igen........den har antagit nästan samma färg som innan avfärgningen.....vad gör jag nu??? Lägger den i ett avfärgningsbad till????? HJÄLP!! :shock:

Lägger till bilder

Bild
under avfärgningen
Bild
efter avfärgning, tillbaks till ursprungsfärgen.... :shock:
Användarens profilbild
Av Asia
:shock: skumt!
Användarens profilbild
Av emellen
:shock: Märkligt!
Av Emmiez
va konstigt :hmm:
Användarens profilbild
Av Zai
Skumt :hmm:
Har inga råd men är nyfiken på fortsättningen...
Användarens profilbild
Av Isanna
Oj! :shock: Helt galet!
Användarens profilbild
Av lotti
Stoppade den en gång till i ett nytt avfärgningsbad, varmare vatten och längre tid....tyckte när jag tog upp den och den började bli blå igen att det var en ganska snygg färg, lite mörkare turkos sådär.....men icke sa nicke när jag sköljt den färdigt var den nästan lika blå igen..... :shock:

orkade inte strula mer så nu ligger den i tvättmaskinen med röd färg....kanske blir den mörkt röd, kanske lila men knallröd som var meningen blir den inte i alla fall!!! :roll:

Ja, ja....den som lever får se som mormor brukade säga.... :wink: :D
Av eamane
Vad konstigt? Jag har alltid kört avfärgning i tvättmaskinen men det ska väl inte göra så stor skillnad?
Med röd färg blir den nog lila, men det är väl snyggt det med? :wink: Säger hon som är heltokig i lila :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?