Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
wow den var bland det snyggaste jag har sett!!
Användarens profilbild
Av Itis
stiligt!
Användarens profilbild
Av ylvut
super snygg!
synd att den inte används mer.
Användarens profilbild
Av jennychangala
Nu skriver jag här med, skrev ung. samma under den japanska tråden...

Men urläcker sele. Hur syr man eller kan man få hyra? Vi ska ha bröllop i augusti och jag har tyg över efter att vi sytt min klänning, vore perfekt att sy en bärsele av resten.

Tacksam för råd och hjälp!
MVH Jenny
Användarens profilbild
Av miriel
jennychangala skrev:Nu skriver jag här med, skrev ung. samma under den japanska tråden...

Men urläcker sele. Hur syr man eller kan man få hyra? Vi ska ha bröllop i augusti och jag har tyg över efter att vi sytt min klänning, vore perfekt att sy en bärsele av resten.

Tacksam för råd och hjälp!
MVH Jenny
Tack tack för berömet! :D Jag har utgått från de olika selar jag använt och gjort ett eget mönster, så där lite på fri hand, improvisation. :wink:
och det är ju över ett år sedan, så jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket detaljer... :oops:

När i augusti är bröllopet?
Användarens profilbild
Av jennychangala
Åh, tack för svar! Vi gifter oss 2 augusti. :D Är precis hemkomna från en gemensam möhippa/svensexa helg med bebis och allt. Så roligt! Vad tror du om att utgå ifrån ett MeiTai mönster om jag ska knåpa ihop nåt själv?
/jenny
Användarens profilbild
Av miriel
jennychangala skrev:Åh, tack för svar! Vi gifter oss 2 augusti. :D Är precis hemkomna från en gemensam möhippa/svensexa helg med bebis och allt. Så roligt! Vad tror du om att utgå ifrån ett MeiTai mönster om jag ska knåpa ihop nåt själv?
/jenny
Absolut, det borde ju fungera jättebra! Väntar med spänning på resultatet. :D
Användarens profilbild
Av jennychangala
Om jag misslyckas totalt, finns det chans att få hyra av dig då? :wink: Ser att du också bor i Stockholmsförort...
Användarens profilbild
Av miriel
jennychangala skrev:Om jag misslyckas totalt, finns det chans att få hyra av dig då? :wink: Ser att du också bor i Stockholmsförort...
Problemet är att jag inte vet när vi är tillbaka i storstan igen + att selen är nerpackad, nånstans.... :roll: Det gör det hela lite knepigt tidsmässigt.
Annars hade det varit självklart! Ni kan inte flytta bröllopet till den 12:te? :wink:

Men jag tror inte du kommer att misslyckas! :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?