Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sabe
Är lite sugen på att prova lång vävd sjal. Lutar väl mest åt att försöka hitta något billigt begagnat eller vänta några månader tills ekonomin är bättre alternativt byta med Mei Taien.

Funderar ändå lite på vilka sjalar som är bra. Jag tycker BB-slen har jättefina färger (på bilderna ser det ut så i alla fall). Priserna verkar också någorlunda ok. När jag tittar här ser jag inte så många som skriver om den i alla fall inte bland de nyare inläggen. Därför undrar jag lite vad ni tycker om den?

Vet inte riktigt vad jag är ute efter, men det är en fördel om den sjal jag köper är lätt att knyta (eftersom jag är nybörjare). Både dottern och jag är rättså varma av oss så det är också bra om den inte är allt för varm. Eftersom dottern är över 1 år kanske det också bra om sjalen avlastar bra, men jag uppfattar det lite som att tunt tyg och bra avlastning kanske inte går ihop riktigt eller har jag fel?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag har bla haft en BB-slen blåbär. Den var underbar! :heart:
I tjocklek ungefär som en hoppe, kanske lite smidigare faktiskt. Men lite tjockare än easy eller didy tycker jag.
Avlastade kalasbra.

En toppensjal som verkar ha hamnat lite efter både hoppar, didys och easysjalar helt i onödan tycker jag då de är minst lika bra vad det gäller avlasningen.
Fast både easyn och didyn är ju lite tunnare och smidigare förstås.....

BB-slen paprika är underbar! 8)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har klämt och kännt lite på en bekants BB-slen och den var jättehärlig! :-D
Den var i stort sett helt ny när jag testade den lite snabbt men redan då var den mjuk och fin!

Själv tycker jag den där Turkish delight verkar spännande - har dock aldrig sett någon i verkligheten... 8)
Användarens profilbild
Av sabe
Det låter ju jättebra :) Tack för era svar. Får verkligen lust att skaffa en.

Är mest inne på Passion Fruit eller möjligen Blueberry Blue om jag köper en. Har tänkt att jag hellst vill ha en brun eller blå sjal så det är något sådant jag tänk mig.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har en Passionsfrukt och en Blåbär... 8) Jättehärliga sjalar!
Användarens profilbild
Av svas
Och jag har nog en passionsfrukt till salu... 4,9 meter. Inköpt i höstas, då hade den varit Ö-vikarnas testsjal och knappt använts. Jag har heller knappt använt den för mitt sjalande var i stor slut när jag köpte passionen (men ibland måste man bara köpa en sjal för den är snygg :heart: ). Jag köpte den för 500 kr och om den ska säljas blir det till samma pris. Alltså 500 kr plus frakt.
Användarens profilbild
Av svas
Jag passerar förresten Örebro nästa vecka (troligen fredag) på väg mot Lungsund och kan komma förbi med sjalen! Då slipper du frakten!
Användarens profilbild
Av sabe
svas skrev:Och jag har nog en passionsfrukt till salu... 4,9 meter. Inköpt i höstas, då hade den varit Ö-vikarnas testsjal och knappt använts. Jag har heller knappt använt den för mitt sjalande var i stor slut när jag köpte passionen (men ibland måste man bara köpa en sjal för den är snygg :heart: ). Jag köpte den för 500 kr och om den ska säljas blir det till samma pris. Alltså 500 kr plus frakt.
Nej tyvärr har inte råd om du inte skulle vilja byta den mot en MT, men jag misstänker att du nog inte vill det eftersom sjalandet är över ;)

Tack i alla fall för erbjudandet :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?