Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är lite nyfiken på Rebozon. Det är väldigt bra priser på den och nu har dom dessutom 15% rabatt.
Så nu efterlyser jag lite synpunkter från er som har eller har haft en Rebozo. Hur är den? Bra och dåligt?

Det är ju en lite billigare sjal, är det så att man får vad man betalar för och att den inte är jämförbar med sjalar som kostar det dubbla?
Användarens profilbild
Av millla
exiteme skrev:Har aldrig fått en stickig.
Stickig?!! :shock: Vaddå stickig? Kan dom vara stickiga? Det låter inte så skönt.
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har just skaffat mig en och har en Hoppe innan att jämföra med, kan sätta lite plus och minus utifrån en jämförelse med hoppen. Jag har dem för att komplettera varandra och för att alltid ha en sjal tillgänglig när den andra måste tvättas.

+
Tunn
häftiga färger
torkar jättesnabbt
blir liten ihopvikt
billig
sval
-
lite syntetkänsla
avlastar inte riktigt lika bra (men ändå ok)
ömtålig, lätt att fastna i trådarna

Jag tycketr att den är värd att ha, jättebra som "släng medsjal" iom att den tar liten plats. Jättebra att den torkar så snabbt, min tog nog bara en kvart när jag hängde den ute igår.
Av anna m
millla skrev:
exiteme skrev:Har aldrig fått en stickig.
Stickig?!! :shock: Vaddå stickig? Kan dom vara stickiga? Det låter inte så skönt.
De är vävda i akryl och så är de inte diagonalvävda. De är vackra som bara den men avlastar inte så bra tycker jag. Ett riktigt litet barn går ju men sen skär tyget in. En gauze avlastar bättre. Jag har haft tre stycken och de har varit underbart mjuka och fina.
Användarens profilbild
Av millla
Mycket bra synpunkter där, eftersom jag också har sneglat lite på både hoppen och gåsen!
Det där med att den är vävd i akryl tilltalar inte mig. Och att den är vacker att se på känns mindre viktigt, jag prioriterar bekvämlighet.
Användarens profilbild
Av tweed
Jag älskar redan min för färgernas skull, men jag hade hellre haft den i bomull... Men man kan ju inte få allt, jag är glad att jag har hoppen också.
Bild
Användarens profilbild
Av millla
kvarnvik skrev:Jag älskar redan min för färgernas skull, men jag hade hellre haft den i bomull... Men man kan ju inte få allt, jag är glad att jag har hoppen också.
Bild
Vilken bild! Vad fina ni är, du och sjalen! :love:
Användarens profilbild
Av tweed
Det är ju just det där med färgerna som gör att jag kan stå ut med akrylen. Det är 50% akryl och 50% bomull i emmas rebozos btw.
Användarens profilbild
Av millla
kvarnvik skrev:Det är ju just det där med färgerna som gör att jag kan stå ut med akrylen. Det är 50% akryl och 50% bomull i emmas rebozos btw.
Men jag som inte är så färgglad av mig kanske ska satsa på en helt i bomull. Jag stryker härmed Rebozon från min lista på tänkbara sjalar i framtiden. Då är det bara ett tiotal kvar som ska avfärdas innan jag har bestämt mig.
Tack för era synpunkter! Nu är jag en liten bit på väg iallafall :wink:
Användarens profilbild
Av tweed
Min drömsjal är en Easycare Lava :love:
Av Aelia
Jag köpte en, sålde dagen efter, aldrig mer. Bättre med vanligt tyg från IKEA enligt mig
Av Ponyo
Håller med ovanstående talare. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?