Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Easycare sjalarna tvättas i 40 grader och torktummlas inte (enligt ettiketten på min sjal) Att det är ringar på den ska väl inte göra någon skillnad. Jag har däremot hört att en del sätter en strumpa på ringarna för att dom inte ska skramla så mycket i maskinen
Användarens profilbild
Av Anso
Det bör ju gå att ta bort det värsta med galltvål om du har det eller någon annan snäll fläckborttagare (Minimundus citrontvål är kanon)
Släng in i tvättmaskinen men trä ett par tubstrumpor över ringarna och kanske t.o.m lägg alltihopa i en tvättpåse för att skona ringar och tvättmaskin.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Tack :)

Det var inte så mkt som hamnade på sjalen men man vill nog ändå tvätta hela. Strumpa var smart - hade funderat på tvättpåse med dragsko runt ringarna. Synd att den inte har 60-graders-angivelse.....vågar inte om det bara står 40 grader. En galltvål borde vi ha nånstans.......

(Sitter med en sjuk sovande kille i knät så jag har inte gjort så mycket än.....)
Användarens profilbild
Av Mia
60 grader har jag alltid tvättat dem i.. Hade ingen aning om att det står bara 40! Bebina däremot är ju bara 40..
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Där ser man :)

Nu hänger den iaf på tork efter en 40-gradare. Får väl kolla easys hemsida nån gång o se vad det står.
Användarens profilbild
Av Ester
men jag tvättar alltid allt som är i bomull i 60 grader....förstår inte varför de bara skriver 40 grader...jag kör i 60 :roll:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
feghet kanske ;)

imponerad av hur snabbt den torkade iaf :shock: :D ja, förutom i själva vikningen då.
Användarens profilbild
Av korell
På min easy står det 60 grader men ingen torktumling !?
Märkligt, de kanske ändrade sig ngn gång. Min är nog ganska gammal tror jag.
Användarens profilbild
Av sus
korell skrev:På min easy står det 60 grader men ingen torktumling !?
Märkligt, de kanske ändrade sig ngn gång. Min är nog ganska gammal tror jag.
Va konstigt! Allt bomull borde ju gå att tvätta i 60 grader som någon sa. Måste gå och kolla i min igen.....

DET STOR FAKTISKT 60 GRADER I MIN OCKSÅ!!!! Att jag är dyslektiker har jag vetat om, men siffror brukar jag faktiskt inte ha problem med..... :roll:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Brukar stoppa hela ringsjalen i tvättpåsen och köra i 60. Tvättetiketten sitter inte på min del
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?