Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av butterfly
Jag hade själv en sino till G som var helt underbar! Den har jag nu lånat ut. Men det är fler som vill låna sjal och två till som väntar barn av mina vänner. Så jag kommer köpa en eller ett par sjalar som jag kan låna ut. Vill ha elastiska sjalar. Är desa bra och likvärdiga med sino:
- Minimundus elastisk
- Moby wrap
- Tricot slen
Av butterfly
Boadicea skrev:Sino är, vad jag har förstått, väldigt tunn och sval för att vara trikåsjal. De som nu nämner tror jag är "varmare" sjalar, men säkert lika bra. Vad man gillar är ju i mångt och mycket en smaksak. :)
Tack för svar. Nu kommer jag ihåg varför jag valde just sinon. Det var just för att den är sval o G föddes i maj. Men de som vill låna nu ska ha barn i sep (2st) o en i feb. Då kanske det spelar mindre roll hur pass tunn sjalen är? Eller är det enklare att knyta sinon?
Användarens profilbild
Av tweed
Vad snällt att köpa för att låna ut :app:
Av butterfly
kvarnvik skrev:Vad snällt att köpa för att låna ut :app:
Det är del i en strategi. Alla vänner i min närhet får ett ex av Joruns bok Nära föräldrar när de är i v. 20 ca. Sen får de låna sjal om de vill (och det vill de!). (På detta sätt hoppas jag kunna snärja mina vänner till sjalsekten. :lol: ) Det känns som ett enkelt sätt att visa på hur man kan vara nära sitt barn. :D
Av butterfly
Boadicea skrev:
butterfly skrev:
Boadicea skrev:Sino är, vad jag har förstått, väldigt tunn och sval för att vara trikåsjal. De som nu nämner tror jag är "varmare" sjalar, men säkert lika bra. Vad man gillar är ju i mångt och mycket en smaksak. :)
Tack för svar. Nu kommer jag ihåg varför jag valde just sinon. Det var just för att den är sval o G föddes i maj. Men de som vill låna nu ska ha barn i sep (2st) o en i feb. Då kanske det spelar mindre roll hur pass tunn sjalen är? Eller är det enklare att knyta sinon?
Sinon är väl kanske lite smalare, om jag minns rätt, men jag tror inte det så stor skillnad när det gäller att knyta. Dessutom kan du ju visa dem hur man gör, eller hur? :) De sjalar du skriver om blir nog bra "höstsjalar"!

Och jag håller med om att det är bra av dig att göra detta! :D
Kanon! Lättare att leta begagnat när det finns fler sjalar att välja på.
Användarens profilbild
Av Myrten
butterfly skrev:Det är del i en strategi. Alla vänner i min närhet får ett ex av Joruns bok Nära föräldrar när de är i v. 20 ca. Sen får de låna sjal om de vill (och det vill de!). (På detta sätt hoppas jag kunna snärja mina vänner till sjalsekten. :lol: ) Det känns som ett enkelt sätt att visa på hur man kan vara nära sitt barn. :D
Vad är Joruns bok?
Av butterfly
Myrten skrev:
butterfly skrev:Det är del i en strategi. Alla vänner i min närhet får ett ex av Joruns bok Nära föräldrar när de är i v. 20 ca. Sen får de låna sjal om de vill (och det vill de!). (På detta sätt hoppas jag kunna snärja mina vänner till sjalsekten. :lol: ) Det känns som ett enkelt sätt att visa på hur man kan vara nära sitt barn. :D
Vad är Joruns bok?
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197369233
Användarens profilbild
Av Myrten
butterfly skrev:
Myrten skrev:
Vad är Joruns bok?
Tack, då vet jag vad som ska införskaffas i några ex inom de närmasta dagarna!
Av butterfly
Myrten skrev:
butterfly skrev:
Myrten skrev:
Vad är Joruns bok?
Tack, då vet jag vad som ska införskaffas i några ex inom de närmasta dagarna!
Ja det är en perfekt present till blivande/nyblivna föräldrar! :D
Användarens profilbild
Av Vida
Jag gillade aldrig Mobyn. ELler det var ju vår första sjal :heart: men den är alldeles för tjock och för strechig. Den går liksom inte att justera i kanterna som jag upplever att Sinon kan.

Och för att kapa tråden

Hur är Sinon i jämförelse med Hoppediz trikåsjal?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?