Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sabe
Har inget Becon att jämföra med men det funkar som hos en MT ungefär man drar ut det och fäster det uppe på axelbanden.
Användarens profilbild
Av busflickan
Hmmmm... Bra och bra... Nu har jag inte testat några andra, men jag tycker att huvudstödet är okej, men kanske inte strålande. Det jag gillar med det är att man kan flyttta på knapparna som man fäster det i så det kan bli olika spänt beroende på hur mycket som behövs.

Nackdelarna är att (iaf jag) inte kan använda det om jag har dottern på magen för då går det upp över min hals, samt att om jag ska ha den på ryggen så måste jag antingen ta det ur fickan innan eller ha någon som hjälper mej med att sätta dit det.

I övrigt är jag ett stort fan av Manducan och för sambon så funkar det bra (beror säkert på att han är mycket längre än mej).
Användarens profilbild
Av glis
Jag har bara provat Manducans, och då bara när jag precis slitit upp den ur brevlådan. Det funkade helt OK, men jag upptäckte efteråt att jag hade kunnat spänna gummiband i ytterkanterna så det skålat sig bättre kring kisens huvud. Om jag hade gjort det hade det varit ännu bättre. Jag behövde också hjälp att få fram stödet, men det gick smidigt även om kisen sov.
Användarens profilbild
Av glis
Bild

Jag lyckades knäppa på honom det själv mitt i skogen under vår lilla promenad i värmen i fredags. Jag visste ju att han skulle somna så jag släppte ut huvudstödet och lät det hänga och lyckades sedan spänna det under gång. När vi kom hem till kameran hade han visst vaknat, men jag tror inte att han hade flyttat sig, det kändes inte så. Jag har fortfaranse inte spännt gummibanden i långsidoorna.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Kan också rekomendera manducan för att den är skön att bära i, men jag använder inte huvudstödet eftersom J får lätt panik om hon inte kan röra huvudet när hon vaknar :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?