Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har köpt en ringsjal i thaisiden (känguru), jättefin! Men... jag får inte till knytningen!!! Skrutten är 3 månader så jag försöker få in benen i tyget och ha tyg bakom huvudet. Men det är som att tyget inte räcker till. Han glider liksom ur sjalen. Benet som är på ringsidan åker helt sonika ut!!! Det går inte heller att ha benen utanför för han glider ur, verkar ha för liten rumpa. Är det helt enkelt så att han är för liten eller vad gör jag för fel! Hjälp!!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Dra åt tight i kanterna på tyget så det bildas som en påse att ligga i. Tyckte själv att det var svårt att få till ringsjalen när J var liten. Om du vill bära sittande kan du testa att bära japanskt, bra beskrivning klistrad här i knytinstruktioner :)
Lycka till
Av Systeryster
Jag prövade japanskt också, men det blev samma problem där. han åker liksom ur, då åt sidan. Jag kanske kan få hjälp på årsträffen, den är ju snart! :D
Senast redigerad av Systeryster den mån jul 07, 2008 11:29, redigerad totalt 1 gånger.
Av Systeryster
Om skrutten ska ligga i sjalen, vilket håll ska huvudet vara åt? Åt ringarna eller andra hållet? :roll:
Användarens profilbild
Av Tonsai
Har oxå precis börjat med ringis men jag tycker att det funkar ganska bra (har bara testat några ggr). Lillen är oxå 3 månader och jag sätter han i med benen utanför, drar upp en massa tyg i hans knäveck så att de böjs och drar åt i kanterna. Ganska lätt tyckte jag. Har en Rebozo och jag ska nog köpa en bättre ringis eftersom jag skulle vilja ha mer tyg att dra ut ovanför ringen.
Du tror inte att han glider runt för att du har en sjal i thaisiden? Det är ju ett ganska "glidigt" tyg.
Av mossen
Jag brukar lägga benen mot ringen.. men ska jag vara ärlig hade jag inte ens tänkt på att man kunde göra tvärtom =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?