Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har lyckats vara höggravid två somrar och då måste jag ju ha en bikini som passar eftersom jag ÄLSKAR att bada :lol:
Med tuttar som är 4 storlekar större än vanligt skulle det kosta en halv förmögenhet att hitta en bikini-BH som passar så det fick bli ett litet hemmabygge som dessutom har byxor som är extra låga fram för att lämna plats för magen.
Detta fantastiska :roll: badräktstyg med prästkragar på fyndade jag på en resa i Finland för flera år sedan. 10 kr för 1,5 m.
Bild
Användarens profilbild
Av ernamalin
Wow! den var ju urtjusig!

Å inte behöver du rulla med ögonen åt tyget, jag skulle varit överlycklig över det! jättefint ju :D
Användarens profilbild
Av linafelicia
ernamalin skrev:Wow! den var ju urtjusig!

Å inte behöver du rulla med ögonen åt tyget, jag skulle varit överlycklig över det! jättefint ju :D
Jag gillar också tyget, annars hade jag inte köpt det, men tycker att det är liksom fulsnyggt och lite komiskt.
Av FiaLisa
den där var ju jättesnygg och jag gillar tyget massor! skulle gärna ha en hel klänning i det mönstret (dock ej i baddräktstyg).
Användarens profilbild
Av binaem
Bra jobbat!
Användarens profilbild
Av sanna73
Vilken kalaspingla :vågen:
Gillar tyget skarpt, somrigt :lol:
Av shai
wow...snygging.! tyget är underbart!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Den är jättefin!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?