- lör jul 05, 2008 23:14
Var i veckan i London på en barnmässa, besökarna som hade barn med sig bar mest för hand eller i BB-sele eller hade övertrötta barn i vagn. Men en ergo såg jag (med mycket nöjd bebis och glad mamma
) och en ny variant av sele som var supersnygg!
Jag lovade den glada bärarinnan och tillverkaren (tror jag hon var) att lägga ut en bild på sjalbarn. Hon blev väldigt intresserad då jag berättade om sjalbarn, hon såg nämligen i sin hemsidestatistik att hon får träffar härifrån så det kanske redan är någon som skrivit om selen...
Men här kommer några bilder och en länk till hennes hemsida:
Bebe cannelle-selen

Jag måste säga att den var tusen gånger snyggare lajv, svårt att få rättvisa på bild.... och jag måste tillägga att hennes goa lilltjej var också otroligt nöjd under hela mässbesöket.

Jag lovade den glada bärarinnan och tillverkaren (tror jag hon var) att lägga ut en bild på sjalbarn. Hon blev väldigt intresserad då jag berättade om sjalbarn, hon såg nämligen i sin hemsidestatistik att hon får träffar härifrån så det kanske redan är någon som skrivit om selen...
Men här kommer några bilder och en länk till hennes hemsida:
Bebe cannelle-selen

Jag måste säga att den var tusen gånger snyggare lajv, svårt att få rättvisa på bild.... och jag måste tillägga att hennes goa lilltjej var också otroligt nöjd under hela mässbesöket.

Mamma till G (-03) och A(-04)