[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 142537
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Bära Barn?? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Jag har en som är 76 cm x 2,60 efter tvätt.
Användarens profilbild
Av Anso
Bissa skrev:
Anso skrev:Jag har en som är 76 cm x 2,60 efter tvätt.
vad knyter du med den?
Knyter? :D :floet2:
Den ligger och vilar i garderoben och ska kanske bli ringsjal engång i framtiden eller kanske en BÄRPÅSE (?) kan det gå tro? Jag har faktiskt använt den som den är tänkt, som färdigknuten kortsjal för höftbärande.
Jag kan inte knyta höftkryss med den.
Användarens profilbild
Av Anso
Bissa skrev:
Anso skrev: Jag kan inte knyta höftkryss med den.
Skit oxå :angry: snygga är de men jag får nog drömma vidare..
Mmm, det är verkligen fina färger på Bära Barnsjalarna.
Tänk er de färgerna på en långsjal i t.ex Storkiskvalité. *drömmer*
Användarens profilbild
Av Anso
marlene skrev:köp 2 och sy ihop :lol:
*host*
Jag har provat det.....men det bidde inge bra för sjalen är så pass bred så det blev bylsigt. Det hade ju iofs gått att fålla kanterna men det orkade jag inte. Sedan så avlastade det ju inte lika bra som med en Storkis. Min hemsydda Bära Barn som långsjal liknade väl kanske en Amazonas Antigua eller Ella Roo vad gäller avlastningen enligt mig. Så, den sprättades upp igen och blev till två sjalar igen. :wink:
Användarens profilbild
Av sus
Bissa skrev:
Anso skrev: Jag kan inte knyta höftkryss med den.
Skit oxå :angry: snygga är de men jag får nog drömma vidare..
JAg vet att någon här inne har lyckats knyta höftex, men jag minns inte vem. Jag har själv testat och jag kan knyta höftX men då får inte barnet plats, så jag antar att om man är st 36-38 någonting så kan det funka.
Av nanook
Var bara tvungen prova. Är stl M ungefär och äger en Bärabarn. (Dock omsydd till ringsjal. Så den är lite kortare, men man slapp knyta.) Det gick precis med Elias 6mån (7kg och 67cm).
Bildbevis:Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?