Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av shalita
ja har köpt på åhléns (säljs säkert på fler ställen) tryckknappar av metall som man bankar med hammare för att få fast. det följer med små special-redskap o en bruksanvisning. bara hammare behövs extra! det har funkat finfint för mig.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Det brukar kunna finnas på en del matbutiker på, vår lilla ICA har såna tryckknappar.
Användarens profilbild
Av glis
Jag har fått ärva sådana av svärmor och de är ju helt OK, men jag tänker att man kanske blir lite mer aktiv i syrumet om man har en tång? Men å andra sidan, varför skulle jag bli det? Klart att de duger gott!
Användarens profilbild
Av melon
Men bibis tång är faktskt superbra. Jag syr mycket på kvällarna och har ingen lust att rota fram hammaren i förrådet, tången är lätt att plcoska fram och använda - låter ju ingeting heller. :D
Användarens profilbild
Av glis
Här ligger alla verktyg framme, så det är inget problem, men precis som du säger så hinner jag pyssla när kisen sover och då vill jag inte banka. Skulle dessutom kunna beställa mönsterpapper eftersom jag inte får plats på smörpapper :wink:
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Här ligger alla verktyg framme, så det är inget problem, men precis som du säger så hinner jag pyssla när kisen sover och då vill jag inte banka. Skulle dessutom kunna beställa mönsterpapper eftersom jag inte får plats på smörpapper :wink:
:lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
Vad är Bibbis tång för en? Här säljs pryms knapptång tex på citygross men jag har aldrig testat den.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
tinaw skrev:Vad är Bibbis tång för en? Här säljs pryms knapptång tex på citygross men jag har aldrig testat den.
Jag tror att det är en liknande Pryms, fast man kan bara använda den till såna knappar som är som en ring. Enklare och billigare, men tydligen väldigt bra. Det finns en tråd om den, jag tror det var Florin som tipsade.
Användarens profilbild
Av äpple
tinaw skrev:Vad är Bibbis tång för en?
Bibbis textil (annons på sysidan: http://www.sysidan.se/company/view.htm?ID=10) säljer både Pryms tång och en annan billigare som jag tror är den som avses. Den gick tidigare under namnet "florins tång" :-) då det var hon som bett Bibbi ta hem den.
Användarens profilbild
Av millot
glis skrev:Här ligger alla verktyg framme, så det är inget problem, men precis som du säger så hinner jag pyssla när kisen sover och då vill jag inte banka. Skulle dessutom kunna beställa mönsterpapper eftersom jag inte får plats på smörpapper :wink:
Jag har vit, billig pappersduk på rulle som mönsterpapper! Den blev över efter en fest. Det är dessutom svagt rutmönstrat, så man har linjer att rätta sig efter. Perfekt!
Användarens profilbild
Av Fryle
millot skrev:
Jag har vit, billig pappersduk på rulle som mönsterpapper! Den blev över efter en fest. Det är dessutom svagt rutmönstrat, så man har linjer att rätta sig efter. Perfekt!
Jag använder engångslakan inköpta på Åhléns, funkar jättebra, tål att nålas i om och om igen.
Användarens profilbild
Av millot
Fryle skrev:
millot skrev:
Jag använder engångslakan inköpta på Åhléns, funkar jättebra, tål att nålas i om och om igen.
Ah, bra tips!

Ursäkta trådkapningen :hide:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?