Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
Sitter på jobbet och fulgråter...

Sambon ringde precis från stranden för att berätta att någon &%¤#"%&//-vla person snott min ÄLSKLINGSSJAL :cry:

Ni vet DEN sjalen med stort S för mig.
Min älskling Indio siden som jag färgat själv till den där perfekta underbara gröna färgen....

Och här står jag och grinar och skäms för att jag gråter över tyg när det finns så mycket elände i världen... :cry:

Nu måste jag ventilera detta så att jag inte tar ut alltihop på min stackars man när jag kommer hem. Och vi som ska på Springsteen i kväll, jag känner mig inte festligt upplag just nu.

Buuuuhuuuuuuuu.......
Senast redigerad av Sofie den lör jul 05, 2008 15:22, redigerad totalt 1 gånger.
Av Sofie
Jag tror inte ens den som tagit den vet vad den har fått tag i.

Om jag på något sätt kunde veta att det var en fattig mamma som tagit den som kanske har ett litet kolikbarn eller så... då skulle det kännas lite bättre.

Men jag tror bara att det är en sniken idiot som inte ens vet vad den tagit, bara tror att dom fått händerna på ett läckert tyg.

:cry: :cry: :cry: :cry:
Av Sofie
Bild
Av Sofie
Poffan skrev:Usch nej :( Förstår att du är ledsen.
Tack, ja jag är jätteledsen! Det var ju den sjalen jag alltid skulle spara och ha till fler barn och till barnbarn... Det värsta är ju att jag färgat den själv med en blandning av två färger så hur jag än beter mig lär jag ju aldrig få till samma färg.

Som om jag skulle ha råd med en till tusenkronorssjal... :cry:
Av Sofie
Poffan skrev:Sätt ur en efterlysning på den så kanske den kommer tillbaka? *hoppas*
Typ i tidningen?
kAN MAN FÅ UT SÅNT HÄR PÅ DRULLEFÖRSÄKRINGEN? oj caps, sorry!

Jaja, jag kan ju börja här i alla fall.
Om ni sjalare i göteborg ser någon med en hemfärgad siden indio i ovanstående färg (ungefär, den är lite blekare i solljus)
Så försök snoka rätt på vart den personen fått tag i den...
Eller ta den rätt och slätt :twisted: jag börjar röra mig från gnorgråt till ilska, och det är ju bra för jag ska jobba i flera timmar till. Snorgråt passar så illa i fiskdisken.
Användarens profilbild
Av sparkler
Å vad irriterande och tråkigt!!! hur kan folk med??!! :hopmad: Men om ni vet var den snoddes kanske det faktiskt kan funka med en efterlysning.
Av Sofie
Ja, hur efterlyser man. Men ar ni här på sidan eller hos polisen eller i tidningen eller vad?
Av Sofie
Nu ser jag att edenbaby inte ens har de där siden indiosarna inne längre... tillverkas den inte mer???

I så fall är det ju kört, oavsett om jag skulle få ut på någon försäkring...
Av Abunai
usch vad tråkigt... om jag inte har fel så var det en limited edition, eller en testedition. jag har en som är färgad lila, de är underbara!
Av Sofie
Men åååååhhhhhhh...
Jag frågade honom om de verkligen tagit med den... Jo då!! han hade packat upp den på stranden för att få fram W's badkläder.

Nu har de kommit hem igen och jag fick nyss ett mms med en bild från soffan....
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Usch vad tråkigt :cry: Kram!
Av Ponyo
Är den kvar hemma? :vågen:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Sofie skrev:Men åååååhhhhhhh...
Jag frågade honom om de verkligen tagit med den... Jo då!! han hade packat upp den på stranden för att få fram W's badkläder.

Nu har de kommit hem igen och jag fick nyss ett mms med en bild från soffan....
Men tjohooo :vågen: Vilken tuuuuuuuuuur :vågen:
Av Sofie
Jag jublar !!

:vågen:

Men svär inombords över mannens vimsighet... :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
:vågen: Så skönt att den kom tillrätta igen :wink: Tänk att bli av med sin favoritbärsjal :shock:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?