Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melles mamma
funderar på groddy-sjalen. är era ändar snedskurna åt samma håll? så att lånsidorna är olika långa (skiljer ca 120cm)? eller är min fel sydd :roll:
vad är i såfall fördelen med detta?
Användarens profilbild
Av melles mamma
snedskurna åt OLIKA håll menar jag givetvis :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
Ja, sån är min med. Lite osäker på poängen, men ser igen nackdel iaf.
Användarens profilbild
Av melles mamma
vi kanske förstår poängen efter lite mer användande :D
men undrar hur man mäter den :roll: är det den långa eller korta sidan som räknas som sjalens längd?
Användarens profilbild
Av Panakeia
hade ne hemmasydd sjal som var skuten så. dels förlorar man längd på det, iom att stretchen e på diagonalen och måttet på diagonalen e längre än långsta långsidan blir på in sjal skuren åt olika håll, blir det inte lika bra att knyta...(oj va komplicerat det blev...fattar ni hur ja menar?)
dessutom blir det svårt att dra åt ordentligt om man behöver knyta med de yttersta ändarna, iom att man då spänner i samma kant i bägge ändar av sjalen, vilket gör det slappt i den änden som inte kommer med i knuten...

närgra fördelar med detta system fann itne jag under den tid jag hade en dylig sjal...
men det kanske finns...
Användarens profilbild
Av Ester
Alltså - jag undrar lite vilka det är som ligger bakom groddy - är det verkligen några vana sjalare?

det låter ju ovanligt stort och dumt (dyrt) misstag att skära till den på det viset.....är sååå nyfiken på kvalitet och vad den komemr att hamna på kostandsmässigt......

Får man veta nåt om vilka groddy är?
Användarens profilbild
Av Anso
AnKa skrev:Var hittar man groddy-sjalen?
Det är en ny sjal som för tillfället bara finns som testsjal ute hos några hos några sjalbarnsmammor. Testperieden är lite småhemlig enligt önskemål ifrån Groddy så om du tycker att du får dåliga svar av oss så är det därför. :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Sandra skrev:hur lång e testperioden?
16/2--2/3-06 :wink:
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag håller inte alls med om att det är en dålig idé, men orsaken till det får jag återkomma med efter den 2/3 :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
jag ser det inte heller som en nackdel, och dyrare blir det ju inte. Man får ju bara ta nästa sjal åt andra hållet? vi får väll diskutera vidare efter 2/3
Användarens profilbild
Av frida
Vad ni håller oss på halster! Det ska bli spännande om ett par veckor och höra mer!
Så känns det som testperson också! Jag är sååå sugen på att prata om den! Men om några veckor ska vi risa och rosa!
Användarens profilbild
Av sus
tinaw skrev:Jag håller inte alls med om att det är en dålig idé, men orsaken till det får jag återkomma med efter den 2/3 :wink:
Ska bli spännade att hör avarför inte.
Jag knyter min Inka stork på de yttersta snibbarna i vissa knytningar och jag förstår inte hur jag skulle kunna spänna båda långsidorna om den hade varit klippt åt olika håll...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?