Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
4ungar skrev:okej tror jag har koll nuOm man vill att tyget ska hålla sig snyggt länge gäller det att välja något slitstarkt. Gärna möbeltyg som är till utomhusbruk. Det får gärna vara syntetblandning eller helt i syntetmaterilal. Tryckta bomullstyger och linnetyger blir slitna och tråkiga fort. Ju sämre genomtryck (att trycket även syns på baksidan) desto snabbare slits det.men det kommer nog fler frågor på vägen
![]()
nu är det bara tygvaljaha det blir ju lätt.....not det finns sååå många fina tyger jue
linafelicia skrev:tack för det...så jag inte hann handla något som man snabbt blivit besviken på4ungar skrev:okej tror jag har koll nuOm man vill att tyget ska hålla sig snyggt länge gäller det att välja något slitstarkt. Gärna möbeltyg som är till utomhusbruk. Det får gärna vara syntetblandning eller helt i syntetmaterilal. Tryckta bomullstyger och linnetyger blir slitna och tråkiga fort. Ju sämre genomtryck (att trycket även syns på baksidan) desto snabbare slits det.men det kommer nog fler frågor på vägen
![]()
nu är det bara tygvaljaha det blir ju lätt.....not det finns sååå många fina tyger jue
4ungar skrev:detta är jag sugen på att sy en klädsel i!linafelicia skrev:tack för det...så jag inte hann handla något som man snabbt blivit besviken på4ungar skrev:okej tror jag har koll nuOm man vill att tyget ska hålla sig snyggt länge gäller det att välja något slitstarkt. Gärna möbeltyg som är till utomhusbruk. Det får gärna vara syntetblandning eller helt i syntetmaterilal. Tryckta bomullstyger och linnetyger blir slitna och tråkiga fort. Ju sämre genomtryck (att trycket även syns på baksidan) desto snabbare slits det.men det kommer nog fler frågor på vägen
![]()
4ungar skrev:det var fint Panakeia o perfekt pris
linafelicia skrev:4ungar skrev:det var fint Panakeia o perfekt pris
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?