Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 4ungar
okej tror jag har koll nu 8) men det kommer nog fler frågor på vägen :lol:

nu är det bara tygval :floet2: jaha det blir ju lätt.....not det finns sååå många fina tyger jue :roll:
Användarens profilbild
Av linafelicia
4ungar skrev:okej tror jag har koll nu 8) men det kommer nog fler frågor på vägen :lol:

nu är det bara tygval :floet2: jaha det blir ju lätt.....not det finns sååå många fina tyger jue :roll:
Om man vill att tyget ska hålla sig snyggt länge gäller det att välja något slitstarkt. Gärna möbeltyg som är till utomhusbruk. Det får gärna vara syntetblandning eller helt i syntetmaterilal. Tryckta bomullstyger och linnetyger blir slitna och tråkiga fort. Ju sämre genomtryck (att trycket även syns på baksidan) desto snabbare slits det.
Användarens profilbild
Av 4ungar
linafelicia skrev:
4ungar skrev:okej tror jag har koll nu 8) men det kommer nog fler frågor på vägen :lol:

Om man vill att tyget ska hålla sig snyggt länge gäller det att välja något slitstarkt. Gärna möbeltyg som är till utomhusbruk. Det får gärna vara syntetblandning eller helt i syntetmaterilal. Tryckta bomullstyger och linnetyger blir slitna och tråkiga fort. Ju sämre genomtryck (att trycket även syns på baksidan) desto snabbare slits det.
tack för det...så jag inte hann handla något som man snabbt blivit besviken på :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
4ungar skrev:
linafelicia skrev:

tack för det...så jag inte hann handla något som man snabbt blivit besviken på :wink:
detta är jag sugen på att sy en klädsel i!
Bild
http://www.stoffochstil.se/Katalog/Udsa ... leid=23063
Användarens profilbild
Av 4ungar
det var fint Panakeia o perfekt pris :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Varför kollar jag in i dom här trådarna om att klä om vagnar? :duh: Måste inse att det ligger utanför tidsplanen just nu. (Men det vore ju kul om jag hann klä om sittvagnen som J ska ha på dagis, innan hon börjar i augusti)
Jättesnygga vagnar alla har fått till :)
Användarens profilbild
Av Panakeia
linafelicia skrev:
4ungar skrev:det var fint Panakeia o perfekt pris :wink:
:iagree:

jag vet....men jag har redan handlar fööööör mycket denna månaden....men är HYFSAT sugen på att besälla lite från SoS rean....
Användarens profilbild
Av Itis
Min omgjorda är av äldre modell och på bild nr 2 inte riktigt klar, men som utkast:

Innan:

Bild

Efter:

Bild

Den har numera blått schassi också i samma ton som makens BMW
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Åh, blev ju inte alls sugen på att klä om vagnarna :roll: :wink:
Har gjort det med en gammal brio sulky som jag hade när jag var liten men den fick lillebror till sin son så jag hae ingen bild.
Användarens profilbild
Av 4ungar
Itis vad hände med hjulen :hmm:
Användarens profilbild
Av Itis
4ungar skrev:Itis vad hände med hjulen :hmm:
Dom var på rengörning när kortet togs :D
Användarens profilbild
Av 4ungar
Itis skrev:
4ungar skrev:Itis vad hände med hjulen :hmm:
Dom var på rengörning när kortet togs :D
:hellu: såklart :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?