Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Idag knöt jag ett perfekt Xomslut på ryggen, vilken skön knytning. Jag som tyckt att Ergon varit skönare på ryggen säger nu 0-1 till sjalen :D

Albert verkade också gilla den för nu sover han sött.
Nu ska det övas!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag kan säga så mycket som att det inte är något jag skulle våga mig på¨någon annan stans än hemma :D Det gick inte smidigt direkt....
Användarens profilbild
Av boosten
GRattis, grattis! Jag lyckades själv häromdagen! :vågen: Måste kanske försöka testa en ergo imorrn då.. Så man vet vad man missar..
Användarens profilbild
Av buebo
Grattis,den vill vi se imorrn! :wink: Skulle väl testas lite ryggknyt va? Och jag har aldrig lyckats,inte själv iaf......
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nja, än vet jag inte om det är något att visa upp :roll:
Fast det beror väl på hur länge ni vill vänta :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det var nån mer som ville öva ryggknyt med så det blir nog lite knytövningar imorrn.
Av MariaL
Ryggknyts övningar skulle vara bra det blir som lite pausgympa :wink: Nu borde det finnas en smilies so svettas.
Användarens profilbild
Av frida
över sjalen över axeln om man knyter en knut på änden först Då flyger inte sjalen runt sådant...
Det måste provas imorgon!! Hur kom du på det?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Katharina skrev:Jag har burit omslut rygg idag och kom på att det är smidigare att få över sjalen över axeln om man knyter en knut på änden först :-) Då flyger inte sjalen runt sådant...
Bra tips! Jag drar mig till minnes att jag sett det ngn gång tidigare, men hade glömt det. Fast jag tycker att Ansos version (bildserien) är bra också. Att man lägger tyget över armen och för det bakåt.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Heja dig :vågen:
Jag måste också öva
Användarens profilbild
Av Linnea
omslutet rygg är min favorit (gör som anso, med armen - busenkelt :D ) däremot verkar ryggsäck funka så bra för alla utom mig, sjalen glider liksom upp över rumpan (inte riktigt men det känns som det!)
Användarens profilbild
Av sacha42
grattis, det var bra gjort!!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Linnea skrev:omslutet rygg är min favorit (gör som anso, med armen - busenkelt :D ) däremot verkar ryggsäck funka så bra för alla utom mig, sjalen glider liksom upp över rumpan (inte riktigt men det känns som det!)
Jag tycker också att ryggsäcken är svår, fast för mig är det att få det bra över axlarna som är problemet. Den blir liksom för lös i överkant så Albert hänger ut så mycket från min rygg, och så skär tyget in under armen, och glider ner på axeln och är bara allmänt oskönt...
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:
Linnea skrev:omslutet rygg är min favorit (gör som anso, med armen - busenkelt :D ) däremot verkar ryggsäck funka så bra för alla utom mig, sjalen glider liksom upp över rumpan (inte riktigt men det känns som det!)
Jag tycker också att ryggsäcken är svår, fast för mig är det att få det bra över axlarna som är problemet. Den blir liksom för lös i överkant så Albert hänger ut så mycket från min rygg, och så skär tyget in under armen, och glider ner på axeln och är bara allmänt oskönt...
Oja, ryggsäck är för mig obegripligt än så länge! :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?