Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Fattade jag hur man sätter i barnet i ergo på ryggen, hehe. Har ju klarat av det med mei tai men inte med ergo. Men nu funkade det, fast jag tog lite hjälp av sängen :roll:
Nu sitter han där och jag kan äntligen städa (han har blivit extra mammig under sjukdomen)
Användarens profilbild
Av Mia
Vad bra!!
Av Aelia
nennie81 skrev:Vad kul!! Kan t.o.m. se framför mig hu ni Swichar omkring med damvippan i högsta hugg :lol: 8) :rock:
Haha, eller hur...Hann tyvärr inte göra så mycket, men kan säga att han somnade i den 5 min efter han hamnade där*L*
Guuuud vad jag vill ha en bebina NU!!!!
Användarens profilbild
Av Linnea
patapumen kommer till användning varje gång det ska lagas mat här i huset kan jag meddela :D
(sele är oslagbart när barnet ska upp å ner, men inte sova, tycker jag)
Av Aelia
Skulle vart skönare om han sov i sjalen kanske, men jag har ingen vävd nu alls. Som sagt måste ha en bebina, men kan inte bestämma vilken strl.
Användarens profilbild
Av Bina
Visst är det härligt när de sitter på ryggen och "bara" hänger med... :D Leah gillar att sitta där när jag lagar mat!
Användarens profilbild
Av nennie81
Aelia skrev:Skulle vart skönare om han sov i sjalen kanske, men jag har ingen vävd nu alls. Som sagt måste ha en bebina, men kan inte bestämma vilken strl.
Ha om du vill träna att städa med Ben på ryggen i en vävd sjal så vet du var jag bor (dvs du kommer hit och städar så hjälper jag dig att knyta upp Ben på ryggen hehe)
Användarens profilbild
Av Aurian
Aelia skrev:Skulle vart skönare om han sov i sjalen kanske, men jag har ingen vävd nu alls. Som sagt måste ha en bebina, men kan inte bestämma vilken strl.
Min 4,2 tycker iaf jag är helt perkt längd för x-omslut på ryggen! Det går även att knyta x-omslut på magen med den, med knuten på ryggen (som du ju vet :wink: ) :-)
Så satsa på en 4,2 tycker jag!
Av Aelia
nennie81 skrev:
Ha om du vill träna att städa med Ben på ryggen i en vävd sjal så vet du var jag bor (dvs du kommer hit och städar så hjälper jag dig att knyta upp Ben på ryggen hehe)

Haha, tyvärr är Sebbe fortfarande lite förkyld så jag vill inte gå ut med honom ännu, så det är nog enklast om du kommer hit, hehe och hjälper till....med städningen....eller jag menar med knytningen så klart :hellu:
Av Aelia
Froggie skrev:
Min 4,2 tycker iaf jag är helt perkt längd för x-omslut på ryggen! Det går även att knyta x-omslut på magen med den, med knuten på ryggen (som du ju vet :wink: ) :-)
Så satsa på en 4,2 tycker jag!

Jo, precis, köper nog en 4,2 då :eld:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?