Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej!
Nu är jag tillbaka i de kreativa tagen igen efter en hård vecka med lite sömn.
Har knåpat ihop en Podeagi efter "recept" via Babydesigns länkar.
Lätt som en plätt att sy men lite trixigare att knyta.
Rackarns - måste öva på hur man får upp barnet på ryggen och knyter.
Har det på en bildserie men det var inte så lätt som jag trodde.

Någon mer som har provat att sy eller använda en Podeagi?
Användarens profilbild
Av Ester
Ta med den! :)
Blir såååååå nyfiken,

och kom ihåg din Äiskä om det inte blir supervarmt våväder så du svettas ihjäl i den :wink:
Användarens profilbild
Av johanna
Elin skrev:Ta med den! :)
Blir såååååå nyfiken,

och kom ihåg din Äiskä om det inte blir supervarmt våväder så du svettas ihjäl i den :wink:
Åh, vad spännande! Den vill jag också se.

Och jag tänkte ta min Äiskä också som man får titta på om man vill ;) fast Ansos är kanske av en nyare modell?
Av Alexandra
Elin skrev:Ta med den! :)
Blir såååååå nyfiken,

Ja, gör det! *nyfiken*
Vore kul att se den blågrå Äiskan IRL :D
Användarens profilbild
Av Anso
Kan absolut ta med mig både Podeagin och ponchon.
Vi kanske kan klura ut hur man använder Podeagin tillsammans?
Användarens profilbild
Av KATARINA
också jätteintresserad. Kanske Anna (miriel) vet hur man gör? Jag hittar inte mönstret, var finns det någonstans :?:
Användarens profilbild
Av Anso
sirisirius skrev:
Personligen tycker jag inte det ser så jättebekvämt ut, känns som att man skulle få ganska ont i brösten, men om någon lyckas så kan ni väl berätta? Den kanske är jätteskön!
Inga problem för mig för jag har inga direkt Dolly Partonvarianter, kanske därför det är svårt att få det att fungera med kytningen :!: :lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har sytt en podeagi, men tycker inte värrst om att bära i den. Barnet hamnar så långt ner på ryggen. Fast jag tycker det är ganska lätt att få upp barnet... har du kollat länkarna på sleepingbaby.net?
Användarens profilbild
Av Anso
Tinaw:
Ska nog kolla in länkarna igen tror jag.
Men roligt är det ju att prova det mesta som kommer förbi en i bärväg eller hur?
Användarens profilbild
Av tinaw
Men roligt är det ju att prova det mesta som kommer förbi en i bärväg eller hur?
Ja, precis! :D
Användarens profilbild
Av miriel
Anso: Tack för idag, jag har hunnit testa podegin en gång med tvååringen och han verkade nöjd. Det kändes helt ok faktiskt, via hann plocka bort disken innan han tröttnade... ska försöka lite mer imorgon när alla är lite piggare :-)

Kul att få äran att bara den vidare till knytkursen på torsdag, tackeli tack! :D

Forts följer.... ;-)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
miriel skrev:Anso: Tack för idag, jag har hunnit testa podegin en gång med tvååringen och han verkade nöjd. Det kändes helt ok faktiskt, via hann plocka bort disken innan han tröttnade... ska försöka lite mer imorgon när alla är lite piggare :-)

Kul att få äran att bara den vidare till knytkursen på torsdag, tackeli tack! :D

Forts följer.... ;-)
Vart tog fortsättningen vägen..... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?