Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av AnnaM
Tänkte att jag skulle prova en Hoppediz och undrar om ngn kan svara mig ang längden på denna. Jag är 155 cm och väger ca 50 kg, kommer då en 4,6 m att kännas för lång? Räcker en 4,1 m till de flesta knytningarna då jag inte är så stor?
Undrar AnnaM
Användarens profilbild
Av Cayenne
JAg har haft en Hoppiz 4,6 och jag tyckte det var alldeles för mycket tyg. Jag är ett par cm kortare än du. Många gånger snubblade jag på sjalen fast jag knöt den fram. Hoppizen är en bra bit längre än vad de anger.

JAg skulle köpt den kortare. Jag har idag en Didymos 4,2 och med den kan jag göra alla knytningar. Då är inte Didy längre än vad som anges...
Av AnnaM
Tackar för de snabba svaren!
Användarens profilbild
Av Anna
ja jag kan bara instämma. 4.1 storken är en av mina favoriter, men nu är jag i tjockaste laget för omslutet med den men du kommer klara dig gallant.
Användarens profilbild
Av AnKa
Du är ju i min storlek och jag instämmer med föregående talare. 4,1 blir jättebra men lämnar en liten brasklapp :D Jag gillar 4,6 när jag har en mindre bebis som uteslutande bärs omslutet på magen för då kan jag knyta knuten på magen vilket känns lite enklare och är bekvämare om man ska sitta ner (ingen hård knut i ryggen).

Vill du ha andra knytningar än Xomslut så är 4,1 bäst :D :D
Användarens profilbild
Av tinkerbell
Ja, jag tror du ska klara dig med en 4,1:a. Jag köpte en hoppediz i den längden nyligt och kunde knyta knuten fram (i de yttersta spetsarna) i omslutet x. (jag är 170 o väger 52) De är ju alltid längre irl. Och som de innan har sagt, man kan ju ha knuten på ryggen också.

Men samtidigt tycker jag inte det blir sååå mycket tyg med en 4,6:a. Jag har haft min dehli länge nu och trivs jättebra med den. Tycker att det avlastar litet extra bra när man får en lite större knut fram under barnets rumpa.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?