Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Var hos mamma på sydag igår. Vi fick ganska mycket gjort. En babysitter fick nytt tyg:
Bild
Jag fick två nya amningstoppar:
den här
Bild
Verkligen chockrosa! Vi gör helt enkelt så att vi köper två likadana, billiga tröjor/toppar i en strl större än normalt. Sen klipper man bort sidsömmen, delar framstyckena så att man har två bitar som går omlott, syr en ny sidsöm och sen har man en amningstop modell boob. Vi gjorde ett svart linne också, men det har jag ingen bild på. Av det som blev kvar av den slaktade rosa toppen fick H en mössa.
Sen klippte jag till delarna till MTn som finns i en annan tråd och fållade axelbanden till den också. Jag får ärligt säga att mamma sydde det mesta, jag var mest hantlangare. H sov i fem timmar i sträck, vilket hon inte gjort på ty en vecka innan så det var ganska smidigt att få lite gjort.
Bildernablev visst lite stora, men jag kan inte ändra dem just nu...
Senast redigerad av tweed den tor jul 03, 2008 18:52, redigerad totalt 1 gånger.
Av tse
Vilken härlig babysitter!
Användarens profilbild
Av Squig
Riktigt najs!!
Supersöt babysitter & tokgillar färgen på linnet!
Användarens profilbild
Av glis
Smart idé att ha en donatortröja! Fina grejjer.
Användarens profilbild
Av Pilotta
Fint!
Speciellt babysittern blev jättehäftig. Det låter helt underbart att ha en sydag hos mamma :)
Användarens profilbild
Av 4ungar
säger bara :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Snyggt!
Det är så bra att ha en sykunnig mamma att åka hem och sy hos :)
Användarens profilbild
Av tweed
Hon har ju massor med tyg dessutom och en overlock (fast den strejkade igår) Det är ju inte alla som köper linne på hel rulle, men det gör hon. Enfärgad och tryckt. Hon har massor av band också :vågen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?