Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tse
Jag hade bestämt mig för en Angelpack LX men får inte tag på den färg jag vill någonstans och jag har inte hittat någon annan som känns som nåt jag måste ha :cry:
Nu funderar jag på en Manduca istället (jag har ej provat nån av dem så jag får väl erkänna att jag förälskade mig i utseendet på Angelpacken). Jag har läst här att ni är nöjda med båda selarna. Jag tycker bara inte att Manducan är lika fin som t.ex. Angelpack eller Beco (det är ett tredje alternativ, kanske är det en Beco jag ska ha? :roll: ) men det viktigaste är ju faktiskt att den är bra att bära i, eller hur?
Användarens profilbild
Av Scilla
Det är klart att det viktigaste är att den är bra att bära i. Men om du tycker att den är ful så kommer du ju inte att bära i den :wink: så du ska ju absolut välja en du tycker är fin också!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Fast jag tycker ändå det är viktigt att man tycker bärdonet är snyggt 8) Annars blir det så att det inte blir riktigt använt... Gillar du Beco, så ta en sån då istället, skulle jag säga!
Av tse
Det har ni ju alldeles rätt i förstås. Det finns en Beco Butterfly jag är kääär i...
Användarens profilbild
Av zero.sara
tse skrev:Det har ni ju alldeles rätt i förstås. Det finns en Beco Butterfly jag är kääär i...
Då har du ju svaret :D Och så blir jag ju nyfiken på vilka färger på angelpack och beco det är 8)
Användarens profilbild
Av Erica74
zero.sara skrev:
tse skrev:Det har ni ju alldeles rätt i förstås. Det finns en Beco Butterfly jag är kääär i...
Då har du ju svaret :D Och så blir jag ju nyfiken på vilka färger på angelpack och beco det är 8)
:iagree:
Av tse
Angelpacken heter Damask och på Becon gillar jag Sophia, fast jag vill helst ha en med svarta remmar så om det blir en Beco blir det nog en Sara för den är väldans fin den med.

Och nu ska jag vara ännu krångligare och säga att jag funderar och funderar på en Angelpack Lace från edenbaby också :oops: Men där är remmarna så ljusa och jag lyckas alltid smutsa ner allt så jag vet inte om det är så smart.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Fast jag blev jättekär i Beco butterfly carnival, men gillade inte att bära i den så jag sålde den igen..nu bär jag i en tråksvart Manduca..eller ja, jag hann ju köpa Manducan innan jag fick hem Becon så jag hade i & för sig hunnit vänja mig vid den först..var kke därför jag inte gillade att bära i Becon..:roll:
Av ND3
´shuna76

varför gilade du inte att bära i becon? jag funderar på att köpa en sån. är manduca bättre eller?
min son är 15 mån...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det lilla jag burit i becon gillar jag den. Tror att den kommer passa min man och resten av familjen när de ska bära J på ryggen.
Gillar starkt min manduca också :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag var inte så förtjust i det där tyget som blir mellan barn & bärare..:? (fickan" som man sätter barnet i)..Innan jag fick hem den tyckte jag det verkade praktiskt att man kunde sätta barnet i selen & sedan ta på sig den. Kanske den är bättre till mindre barn. Min dotter var ändå 10 månader innan jag fick hem den. Men Manducan funkar lika bra att bära henne som att bära minsta sonen som snart fyller 3 år..tycker att jag bär närmare med Manducan.. :D Sen är jag ju kraftig & har sluttande axlar, så jag tyckte inte riktigt om att inte kunna korsa axelbanden när jag bär på magen så som man kan med Manducan. Sambon å andra sidan gillade Becon snäppet bättre, men han bär bara på ryggen & bara enstaka tillfällen.
Användarens profilbild
Av zero.sara
tse skrev:Angelpacken heter Damask och på Becon gillar jag Sophia, fast jag vill helst ha en med svarta remmar så om det blir en Beco blir det nog en Sara för den är väldans fin den med.

Och nu ska jag vara ännu krångligare och säga att jag funderar och funderar på en Angelpack Lace från edenbaby också :oops: Men där är remmarna så ljusa och jag lyckas alltid smutsa ner allt så jag vet inte om det är så smart.
Dom är jättefina allihop :)
Av tse
zero.sara skrev:
tse skrev:Angelpacken heter Damask och på Becon gillar jag Sophia, fast jag vill helst ha en med svarta remmar så om det blir en Beco blir det nog en Sara för den är väldans fin den med.

Hehe ja jag tycker ju också det. Men nu ska jag hålla fingrarna från köp-knapparna ännu ett tag, Edenbaby ska visst få in nya Angelpack i veckan så då kanske det blir en sån iallafall till slut. *velmaja*
Användarens profilbild
Av zero.sara
tse skrev:
zero.sara skrev:

Hehe ja jag tycker ju också det. Men nu ska jag hålla fingrarna från köp-knapparna ännu ett tag, Edenbaby ska visst få in nya Angelpack i veckan så då kanske det blir en sån iallafall till slut. *velmaja*
:eld: spännande. Tycker inte du är en velmaja det är ju viktigt att bestämma sig för vad det är för något man vill ha då blir man nöjdast :this:
Och det uttalandet kommer från helt rätt person :oops: , velade i flera månader innan jag köpte holundern och ett par innan ellevill Zara flyttade hit (iofs hade de inte kommit till marknaden, men i allafall) Velade hemskt länge över beco och när jag väl bestämt mig var färgen jag ville ha slut hos alla återförsäljare. Som tur är har jag fått tag på en beg :) Men vad jag konstater med det här babblet är att jag blivit riktigt nöjd med de som jag velat över och har inte ångrat mig! Däremot har flera saker som jag köpt utan att fundera så mycket flyttat härifrån ganska snabbt :wink: :roll:
Av doc
Vad är en velmaja? vet inte:?

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?