Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
amöba skrev:
McMorrigan skrev:
amöba skrev:
svas skrev:IFår lämna tillbaka och köpa 40x40 någon annanstans.
Hemtex. 50% på allt i butikerna dessutom 8) Skynda skynda :lol:
Fast det tycker jag de har jämnt...... :roll:
Usch, fy McMorrigan inte gnälla i denna underbara tråd! :this: :lol:
Jo, jag vet. Har helt tappat förtroendet för Hemtex. Finns det någon som någonsin köper för fullpris där? Jag ville mest pusha Svas att bli klar. Jag vill ju seeee :shock:
Jag också! :eld: :eld: Hon kanske kan stoppa ner två 35 kuddar i samma fodral? 8) :lol:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
svas skrev:Jag köpte några 50x50 innerkuddar, och eftersom det inte fanns 40x40 chansade jag på 35x35. Felchansning. Får lämna tillbaka och köpa 40x40 någon annanstans.
Jag har använt Ikeas 50*50 kuddar till 40*40-kuddöverdrag utan problem. Aningens bulligare kuddar bara.
Användarens profilbild
Av svas
Härligt brudar! Först har jag pressat er att sy klart och nu är det ni som pressar mig att fixa vardagsrummet klart!

SNART är dubbelsängen borta från vardagsrummet. Och kanske redan i kväll kan jag montera ihop sofforna.

Det funkar inte med 50x50-kuddar till småfodralen. Jag testade.

Kaja: Du får väl uppsöka ett internetcafé under semestern. Eller helt enkelt åka på semester i Bålsta och se härligheten irl!!!

ZaZi: du får ge mig fodralet i födelsedagspresent istället. Jag fyller år den 13 augusti.

Tisse: can't wait to see the lovely pillowcase!
Användarens profilbild
Av svas
Idag kom Tisse på sin cykel och levererade den tionde kudden. Vackra gröna färger! Kudden är virkad och så har den sytts fast på ett grönt tyg. Jag passade på att fota sötis-Tisse framför vårt hus (och rummet där sofforna ska stå). Hon blundade givetvis 8) .

Tusen tack för den fina kudden :heart: !

Bild

För att se alla tio kuddar som är klara, kolla min blogg och etikett Kuddprojektet.
Användarens profilbild
Av Ester
svas skrev:Idag kom Tisse på sin cykel och levererade den tionde kudden. Vackra gröna färger! Kudden är virkad och så har den sytts fast på ett grönt tyg. Jag passade på att fota sötis-Tisse framför vårt hus (och rummet där sofforna ska stå). Hon blundade givetvis 8) .

Tusen tack för den fina kudden :heart: !

Bild

För att se alla tio kuddar som är klara, kolla min blogg och etikett Kuddprojektet.
sötis-Tisse indeed!
Användarens profilbild
Av Bina
Wohoo vad fin den blev Tisse :heart:
Av Jenny
Thank you Thank you, jo, jag är nöjd och det var lite svårt att skiljas. Men Kajas irl :loving:
HEEEEELT underbar!
Användarens profilbild
Av Kotten
Mmmm, tisse och den kudden. Mmmm.
Användarens profilbild
Av jazoo
HUR har jag kunnat missa den här fantastiska tråden tidigare! :vågen:

Ser fram emot att få se sofforna med alla fantastiska kuddar i så småningom!
Användarens profilbild
Av mian
jazoo skrev:HUR har jag kunnat missa den här fantastiska tråden tidigare! :vågen:

Ja, hur blir det med GT:n på verandan egentligen *trummar med fingrarna*

Fin kudde Tisse!
Användarens profilbild
Av svas
mian skrev:
jazoo skrev:HUR har jag kunnat missa den här fantastiska tråden tidigare! :vågen:

Fin kudde Tisse!
Äh. Vi hade faktiskt en minisjalträff här idag. Pilutta dig. Tisse och jag visade knytning till en Bålsta-babe i nöd. Angående party hos mig har jag lovat Tisse att hon ska få komma hit typ 25 gånger innan någon annan ges tillträde. Och, I promise, hon har nog varit här 25 gånger snart.

Jag hoppas jag kan ordna en rekorderlig träff i sinom tid. Åtminstone en soffvernisage.

Men om du inte orkar vänta är det bara att knacka på med en PET tonic och en kvartin Gordon's. Jag har is i frysen!
Användarens profilbild
Av Kaja
Tisse skrev:Thank you Thank you, jo, jag är nöjd och det var lite svårt att skiljas. Men Kajas irl :loving:
HEEEEELT underbar!
Tack för den.... Jo. Den ser så himla tråkig ut på bilden, skimret försvann liksom någonstans halvvägs i fotot...

Tycker att din kudde var fantastisk! Vilket jobb. Och snygg!!! Jag har lite allergier mot virkade och broderade kuddar eftersom jag hade en farmor som massproducerade sådant, men jag undrar om inte den allergin är på väg att gå över. Helt plötsligt sådär. Utan anledning 8)

//Kaja
Användarens profilbild
Av Stark
svas skrev:
mian skrev:

Fin kudde Tisse!
Äh. Vi hade faktiskt en minisjalträff här idag. Pilutta dig. Tisse och jag visade knytning till en Bålsta-babe i nöd. Angående party hos mig har jag lovat Tisse att hon ska få komma hit typ 25 gånger innan någon annan ges tillträde. Och, I promise, hon har nog varit här 25 gånger snart.

Jag hoppas jag kan ordna en rekorderlig träff i sinom tid. Åtminstone en soffvernisage.

Men om du inte orkar vänta är det bara att knacka på med en PET tonic och en kvartin Gordon's. Jag har is i frysen!
Alltså, nu får du se till att Tisse kommer upp i sina 25 gånger, för på torsdag nästa vecka landar jag...
Användarens profilbild
Av svas
Cilia skrev:
svas skrev:
mian skrev:

Fin kudde Tisse!

Alltså, nu får du se till att Tisse kommer upp i sina 25 gånger, för på torsdag nästa vecka landar jag...
:eld: Viva las Vegas!
Användarens profilbild
Av svas
En liten förhandstitt kan jag bjuda på! Här är de tio kuddar jag fått hittills! Är det inte vackert???

:loving:

Bild
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?