[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 1418448
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Din bästa lösning på huvudstöd till sele/MT? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Bild
Bild

jag har ett för stort barn för huvudstöd nu så jag vet ej om läsningen är bra, men det är min lösning i alla fall. mist vet nog om det är en bra lösning ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
jag hittade ett mönster på en "dold" ficka på ett par byxor i ottobre som jag kollade på.

sen är jag inte riktigt nöjd för om jag gör en ficka för den tycker jag det blir för tjockt (beroende på tyg) och utan ficka (alltså bara in o utsida som ficka) så syns axelbanden i öppningen. så jag får nog ha öppningen lägre ner kanske....

i alla fall så har jag klippt ut en fyrkant lite större än öppningen ska vara, sytt fast den med en söm så stor som öppningen ska vara, på rätsidan, klippt inuti sömmen, hela vägen och vänt lappen in till avigsidan genom hålet o sytt fast.

viker sen upp en flärp av lappen och syr fast så det döljer en bit av hålet...

sen sytt fast huvudstödet på insidan.

allt detta på panelen innan jag satt ihop det med insidan.

fattar du nåt? det var ju jättesvårt att förklara med text
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag sydde ryggdelen dubbel och lämnade öppet upptill mellan axelbanden. Där fäste jag sedan huvudstödet och när det inte används kan det stoppas ner mellan panelerna.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?