Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av doc
idamlolsson skrev:Jag har precis börjat få till omslutet kryss på ryggen riktigt bra med min 9-månder gamla flicka. När jag ska sätta upp henne så ställer/sätter jag henne framför mig, breder ut sjalen över hennes rygg, tar tag under hennes armhålor (med sjalen oxå i greppet) och lyfter henne rakt upp över huvudet och sänker ner henne till lämplig höjd på ryggen. Då ligger sjalen helt rätt och sen är det bara att dra och knyta...
Än så länge är det ett väldigt smidigt sätt att få upp henne, även om hon inte alls håller i sig. Har försökt svinga över axeln, men trasslar alltid in mig i allt tyg då.

Ingrid på Babydesign visade mig denna variant. (Och de första gångerna stod jag med ryggen mot en en mjuk soffa för att känna mig lite tryggare...)

Har inte provat detta men låter bra.
Användarens profilbild
Av Catti36
Hur gamla är era barn när ni börjat våga göra ryggknytandet själva?

Min grabb är nästan fem månader och sitter jättebra på ryggen (efter en del övning) men sambon och jag måste knyta upp honom tillsammans oavsett om han ska sitta på min rygg eller på sambons.

När vågar man göra det själv? Det vore ju så fiffigt om jag kunde göra det själv på dagarna.
Användarens profilbild
Av tinaw
Min mellankille var ett par veckor... Men då var jag van sjalare redan. Tjejen var väl en 6-7 månader sådär. Men det går alltså tidigt om man tränar och vågar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?