Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Monia skrev:Nu kör jag lottning!!! :D

Fattas 6PM med adresser!! Jag hade fullt i inkorgen :oops: men nu har jag rensat.
Pmar du de som skrivit upp sig men du inte har adresser till? (annars kanske det blir fullt i inkorgen igen :wink: )
Av Emmiez
Monia skrev:Nu kör jag lottning!!! :D

Fattas 6PM med adresser!! Jag hade fullt i inkorgen :oops: men nu har jag rensat.
jag pmade igen, mitt låg kvar i utkorgen oläst, hoppas det kommer fram nu :)
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
Jag har försökt pm:a ett antal gånger nu men det ser ut som att breven ligger kvar i utkorgen, får inte iväg dem! Så antingen har du fått jättemånga pm av mej, eller inget alls!
Användarens profilbild
Av sofiutane
Mitt pm ligger också kvar i utkorgen. Kan du inte skriva i tråden vilka det är du inte fått ifrån...
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Mitt ligger också kvar i utkorgen...... :roll:
Av Emmiez
det har hänt lite saker så jag känner att jag inte kan vara med ändå :? och eftersom mitt pm fortfarande inte är läst och det då inte kunnat skickats iväg min adress till någon ännu så känner jag att jag hoppar av :roll:

abmis
Anna
Annelie
AnKa
Binaem
Bubbi
corona
CrazyMagpie
doddit
Elina
ernamalin
exiteme
FiaLisa76
FiL-o-Sofi
Florin
Helen
HH
Häjk
Isanna
Josefina
karro54
Knyttet & K
kvarnvik
Maddemoa
malinka
McMorrigan
milimina
Molinia
Monia
noranora
Safireee
sofiutane
solängel
Summer
Stream
Tigerlilja
Zai
zandrama
zero.sara
zingo
zmurfan
äpplebus
Användarens profilbild
Av Monia
Så nu har jag öppnat alla PM, tänkte inte på att de ligger kvar i era utkorgar så länge jag inte läst dem :oops: :oops:

Jag har PMat de som inte har skickat/har skickat men ej kommit fram, pga min överfulla inkorg :wink:

Jag kommer förhoppningsvis att få ut de flesta PM i morgon, senast på onsdag. Ikväll är jag för trött i huvudet efter några timmars inventering på jobbet :roll: :zzz:
Användarens profilbild
Av Monia
Emmiez skrev:det har hänt lite saker så jag känner att jag inte kan vara med ändå :? och eftersom mitt pm fortfarande inte är läst och det då inte kunnat skickats iväg min adress till någon ännu så känner jag att jag hoppar av :roll:
Hoppas att det inte är något allvarligt. Helt ok att hoppa av nu eftesom jag inte skickat ut några adresser än. Hoppas att allt löser sig. Kram :heart:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Monia skrev:Så nu har jag öppnat alla PM, tänkte inte på att de ligger kvar i era utkorgar så länge jag inte läst dem :oops: :oops:

Jag har PMat de som inte har skickat/har skickat men ej kommit fram, pga min överfulla inkorg :wink:

Jag kommer förhoppningsvis att få ut de flesta PM i morgon, senast på onsdag. Ikväll är jag för trött i huvudet efter några timmars inventering på jobbet :roll: :zzz:
Ta det lugnt och sov gott! :heart:
Av Emmiez
Monia skrev:
Emmiez skrev:det har hänt lite saker så jag känner att jag inte kan vara med ändå :? och eftersom mitt pm fortfarande inte är läst och det då inte kunnat skickats iväg min adress till någon ännu så känner jag att jag hoppar av :roll:
Hoppas att det inte är något allvarligt. Helt ok att hoppa av nu eftesom jag inte skickat ut några adresser än. Hoppas att allt löser sig. Kram :heart:
Det är inget allvarligt, bara lite jobbigt och jag har svårt att känna att jag har möjlighet att fixa det här.
får hoppas jag kan hoppa på nästa byte istället, hoppas det lungnat sig lite då :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Skulle vilja veta lite om min bytesvän så kom igen och svara nu hörrni! :this: :wink:

Favoritfärg/färger?

Hål i öronen?

Kanske ngt mer man bör veta? :hmm:
Användarens profilbild
Av HH
Har aningens prestations ångest!!!
Vad förväntar sig bytesvännen sig av smycket?
Jag brukar inte göra smycken, så jag behöver få höra lite vad ni vill ha/behöver osv.... vad som önskas och vad ni ABSOLUT INTE vill ha!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?