- mån jun 30, 2008 14:15
Fick gå och hämta sonen och dottern på dagis idag då Natte kräkts igen ... (2 veckor av och till ..). Och var lite nedstämd då det kändes som ett så abrupt slut för stackars Emelia som också fick gå hem sin absolut sista dagisdag utan riktigt avslut.
Men i brevlådan låg ... åh nu nästan gråter jag ... från Hello en skjortblus och en tröja som plåster på såren för att jag inte fått mitt majbyte och från McMorrigan ett smycke som tack för att jag sände henne 2 badcaper när hon inte fick sitt aprilbyte i tid av sin avsändare.
Tusen tack snälla, snälla, snälla. Jag finner inte ord. Men ni har glatt mig oändligt med er omtanke snälla rara Hello och McMorrigan
Men i brevlådan låg ... åh nu nästan gråter jag ... från Hello en skjortblus och en tröja som plåster på såren för att jag inte fått mitt majbyte och från McMorrigan ett smycke som tack för att jag sände henne 2 badcaper när hon inte fick sitt aprilbyte i tid av sin avsändare.
Tusen tack snälla, snälla, snälla. Jag finner inte ord. Men ni har glatt mig oändligt med er omtanke snälla rara Hello och McMorrigan
Senast redigerad av binaem den mån jun 30, 2008 15:02, redigerad totalt 1 gånger.
Mamma till Em nov-02, Na mars-04 och Mi maj -09och Id april-12