Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
har du inte fått ännu :( tråkigt när det blir så.
Användarens profilbild
Av Hello
Både binaem och jag har pm:at flera gånger... :(
Användarens profilbild
Av zero.sara
Blir PMen lästa? Tråkigt binaem att du inte fått ditt paket än och att hon inte svarat :(
Användarens profilbild
Av Hello
zero.sara skrev:Blir PMen lästa? Tråkigt binaem att du inte fått ditt paket än och att hon inte svarat :(
Nej, det blir de inte. De ligger kvar i min utkorg :(
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Johanna har väl separerat nyligen. Det kan ju vara därför hon glömt bort bytet.
Användarens profilbild
Av binaem
Hello skrev:
zero.sara skrev:Blir PMen lästa? Tråkigt binaem att du inte fått ditt paket än och att hon inte svarat :(
Nej, det blir de inte. De ligger kvar i min utkorg :(
Samma här
Användarens profilbild
Av binaem
Knyttet & K skrev:Johanna har väl separerat nyligen. Det kan ju vara därför hon glömt bort bytet.
Kan vara så. Och jag accepterar utan problem att något kan inträffa som gör att man inte kan fullfölja ett byte. Men jag skulle gärna vilja veta så jag inte behöver fundera. Och jag skulle gärna vilja ha ett svar på PM som sänts (hon har ju trots allt varit inne på SB en hel del senaste månaden :? ) . Bara så att jag vet varför. Men nu lägger jag detta bakom mig och skall sluta efterlysa paket som inte kommit. Jag har ju haft tur och fått paketen i alla andra byten jag varit med i. Dags att se fammåt och börja klura på smycken istället :D
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?